0

طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان؛ همزمان با عید غدیر

طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان؛ همزمان با عید غدیر
بازدید 12

به گزارش خبرگزاری مهر عباس محمد زاده اعلام کرد: طرح شوق رویش؛ با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان، همزمان با عید غدیر خم، از پنجم تیرماه آغاز می‌شود و تا ۵ مهر ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه، شوق رویش با رویکرد آگاه سازی، توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی، جوانان و نوجوانان اجرا می‌شود، افزود: با تشکیل پایگاه‌های فرهنگی و آموزشی در مراکز امور جوانان هلال احمر سراسر کشور برنامه‌های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی و مذهبی با شعار «جوانان محور حرکت، تابستان متفاوت» برگزار می‌شود.

محمدزاده با بیان اینکه، حضور نوجوانان و جوانان دراین پایگاه‌ها، زمینه مناسبی را برای مشارکت این عزیزان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، بشردوستانه و عام‌المنفعه فراهم می‌سازد. افزود: خانه‌های هلال، کانون‌های دانشجویی، جوانان، روستایی و طلاب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور مکان اجرای طرح شوق رویش است.
وی، فعال کردن خانه‌های هلال و کانون‌های سازمان (دانشجویی، جوانان، روستایی و طلاب) و استفاده حداکثری اعضای سازمان از امکانات موجود جهت غنی‌سازی اوقات فراغت آنها، آشنایی جوانان با اهداف و برنامه‌های سازمان جوانان و تربیت اعضا در راستای اهداف جمعیت هلال احمر، جذب نوجوانان و جوانان و ارائه آموزش دوره‌های مهارت‌های داوطلبی و کمک‌های اولیه به آنها، سالم‌سازی محیط جامعه از ناهنجاری‌های ناشی از بیکاری و سرگردانی جوانان و نوجوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه در ایام فراغت و تابستان، توانمندسازی اعضا در زمینه کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی، باروری، شکوفایی استعدادها و رشد و تعمیق باورهای دینی، اخلاقی و رفتارهای اجتماعی جوانان و نوجوانان، ارتقای نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان، توجه و تأکید بر ترویج فرهنگ و تفکر ارزشی در ارائه و انجام فعالیت‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی و فوق‌برنامه، شناسایی و بکارگیری جوانان و داوطلبان توانمند جمعیت هلال احمر برای تدریس و مربیگری را از دیگر اهداف اجرای طرح شوق رویش، عنوان کرد.
وی گفت: با توجه به تعطیلی برخی از کانون‌های دانشجویی در ایام تابستان، اعضای کانون‌های دانشجویی می‌توانند در مراکز امور جوانان فعالیت کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *