0

ویژه برنامه های تابستانی برای کودکان و نوجوانان در منطقه ۱۴

ویژه برنامه های تابستانی برای کودکان و نوجوانان در منطقه ۱۴
بازدید 9

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرابی، با اشاره به اهمیت ایجاد نشاط و توجه به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور گفت: به منظور بالا بردن سطح آگاهی، نشاط، سلامت جسمی و روحی نسل‌های آینده در این منطقه با برنامه‌ریزی مداوم در این راه تلاش می‌شود.
وی افزود: بر این اساس برای گذراندن زمان اوقات فراغت خانواده‌ها بویژه کودکان و نوجوانان در ایام تعطیلات تابستان صدها برنامه فرهنگی، هنری، تفریحی و آموزش محور اجرا می‌شود.
شهرابی در تشریح برنامه‌های تدارک دیده شده گفت: اردوهای آموزشی و انگیزشی، کارگاه‌های آموزشی و مهارتی، اردوهای خانوادگی (مادر و دختری، پدر و پسری)،محافل قرآنی (تلاوت و حفظ و مفاهیم)، آموزش مهارت‌های زندگی، سواد رسانه و فضای مجازی، اردوهای زیارتی و سیاحتی، مسابقات ورزشی، رایانه‌ای و کتابخوانی، خیمه گاه حسینی (هیأت عزاداری نوجوانان)، پخش فیلم و برنامه‌های فرهنگی و هنری و… در بسته اوقات فراغت در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه کشف استعداد و شناخت علایق و مهارت آموزی و برگزاری امور مشارکتی با کودکان و نوجوانان را در صدر امور و اهداف این فعالیت‌ها است، یادآورشد: در این راستا با همکاری لازم با آموزش و پرورش، امور مساجد، سازمان فرهنگی و هنری در طرح تابستانه و اجرای برنامه‌های اوقات فراغت متنوع و البته آموزش محور بر اساس نیازسنجی محلات در حوزه کودک و نوجوان صورت گرفته و تا ۳۰ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *