0

خانه‌های ورزش روستایی پایگاه امن تابستانی برای نوجوانان هستند

خانه‌های ورزش روستایی پایگاه امن تابستانی برای نوجوانان هستند
بازدید 43

علی تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خانه‌های ورزش روستایی را یک پایگاه امن تابستانی برای نوجوانان و جوانان عنوان کرد و گفت: برای داشتن یک جامعه و همچنین نوجوانان و جوانان سالم و تندرست و به طبع برای رقم زدن یک جامعه شاداب و با نشاط نیاز است که به ورزش توجه ویژه‌ای شود.
وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم دولت و همچنین وزارت ورزش و جوانان برای جامعه روستایی ایجاد خانه‌های ورزشی در روستاها است که از این خانه ورزشی می‌توانیم به عنوان یک پایگاه امن تابستانی یاد کنیم.
رئیس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل افزود: با توسعه این خانه‌های ورزشی و توسعه آن به لحاظ وسایل ورزشی در رشته‌های مختلف، می‌توانیم علاوه بر اینکه یک جامعه روستایی شاداب و با نشاط داشته باشیم، از استعدادهای نوجوانان و جوانان روستا در بدنه ورزش استان و به طبع ورزش کشور استفاده کنیم.
تقی‌زاده با اشاره به اینکه کنترل آسیب‌های اجتماعی و همچنین دور نگه داشتن جوانان از مواد مخدر و تزریق سلامتی و تندرستی در جامعه نیاز است تا مسئولان نگاه صد درصدی را به ورزش داشته باشند، خاطرنشان کرد: در فصل تابستان حضور نوجوانان و جوانان در محل خانه‌های ورزش روستایی برای انجام فعالیت‌های ورزشی چشمگیر است و استقبال خوبی هم از این خانه‌های ورزشی می‌شود که نیاز به توسعه و تجهیز این خانه‌های ورزشی با امکانات بیشتر لوازم ورزشی خواسته‌های این نوجوانان و جوانان را برآورده بسازیم.
وی اضافه کرد: حدود ۴۰ روستا در سطح استان اردبیل از نعمت سالن ورزشی چند منظوره و ۱۰ روستای از زمین مینی فوتبال و در تمامی روستاهای سطح استان فضای ورزشی روباز و ۱۲۰ خانه ورزشی وجود دارد.
تقی‌زاده بیان کرد: خانه‌های ورزش روستایی استان اردبیل در فصل تابستان با توجه به اینکه تنها مکان تفریحی، ورزشی جوانان و نوجوانان روستاها همین خانه‌های ورزشی است، با استقبال خوبی مواجه هست و هر روز شاهد برگزاری فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های فوتبال دستی، پینگ‌پنگ، شطرنج، دارت و در کنار آن برگزاری مسابقات فوتبال و والیبال در فضاهای ورزشی روباز و همچنین سالن‌های ورزشی هستیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *