0

ستاد گرامیداشت هفته نوجوان در خمینی شهر تشکیل شد

ستاد گرامیداشت هفته نوجوان در خمینی شهر تشکیل شد
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، برای دومین بار ستاد بزرگداشت «هفته ملی نوجوان» به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی هر چه بهتر در جهت برگزاری فعالیت‌های مربوط به هفته ملی نوجوان با محوریت کمیته نوجوان شورای فرهنگ عمومی شهرستان تشکیل می‌شود و نهادها و ارگان‌های مرتبط عضو این ستاد خواهند بود.
این ستاد به همت و پیگیری دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان شهرستان خمینی شهر و موافقت و همراهی امام جمعه محترم شهرستان خمینی شهر حجت الاسلام محمود آبادی و رئیس محترم اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تشکیل شد.
محمد جواد حاجیان مدیر دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان شهرستان خمینی شهر با اعلام این خبر اظهار کرد: همچون دوره قبل با تشکیل کارگروهی در حل طراحی برنامه‌های ویژه توسط خود نوجوانان هستیم و سعی می‌کنیم تا پایان مردادماه این برنامه‌ها نهایی و برای تصویب و بررسی به کمیته نوجوان شهرستان ارائه شود.
وی در خصوص چگونگی برنامه‌ها خاطر نشان کرد: پیش بینی ما این است حدود ۱۲۰ برنامه در رشته‌های مختلف و برای سلیقه‌های مختلف نوجوانان طراحی و به مرحله اجرا برسد.
حاجیان ضمن قدردانی از مسئولان شهرستان که در این مورد همکاری خوبی تاکنون داشته‌اند اضافه کرد: ما تجربه اتفاق و اتحاد همه مسئولان را در سال ۱۴۰۰ با تشکیل اولین ستاد هفته نوجوان و با شعار محوری و اصلی «شهری برای نوجوان‌ها» داشته‌ایم که انصافاً تجربه شیرینی بوده و جا دارد از زحمات همه بزرگواران به ویژه مسئول ستاد آقای عمادی تشکر کنم.
مدیر دفتر هم اندیشی در پایان خاطر نشان کرد: امسال به یاری خدا ستاد گرامیداشت هفته نوجوان با محوریت کمیته نوجوان شورای فرهنگ عمومی و توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و اداره ورزش و جوانان و کانون بسیج هنرمندان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان فعالیت خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *