0

آموزش محیط‌زیست برای کودکان، نیازمند نگاه تخصصی است

آموزش محیط‌زیست برای کودکان، نیازمند نگاه تخصصی است
بازدید 35

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی محیط زیست چهارمحال و بختیاری، کارگاه دو روزه توانمندسازی تسهیلگران کودک و محیط‌زیست در چهارمحال‌وبختیاری باهدف ارائه آموزش‌های محیط‌زیستی به‌صورت تخصصی به کودکان برگزار شد.

سعید یوسف‌پور با اعلام برگزاری این کارگاه ۲ روزه گفت: آموزش به کودکان یکی از مهمترین حوزه‌ها برای بسط و گسترش سواد محیط‌زیستی در جامعه محسوب می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، در اجرای برنامه‌های سیپا و با هدف تسهیل‌گری و تربیت مربیان کودک و نوجوان برای انتقال بهتر آموزش‌های محیط‌زیستی، با همکاری سازمان مردم‌نهاد پریشان و اداره آموزش و مشارکت مردمی این اداره کل و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شبکه تشکل‌های محیط‌زیستی استان در شهرکرد برگزار شد.

وی با تاکید بر تداوم این‌گونه برنامه‌ها همچون گذشته در استان افزود: در این کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی، برقراری ارتباط مثبت بین محیط زیست و کودک در قالب برنامه‌های متنوعی همچون بازی، نمایش خلاق، عروسک‌گردانی، داستان‌سرایی و … برقرار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *