0

بهره برداری از اولین مرکز مهارت آموزی کودکان تا یک ماه آینده

بهره برداری از اولین مرکز مهارت آموزی کودکان تا یک ماه آینده
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته علمی سرای فرزندان ایران (فرآموز) با حضور حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران، اسماعیل عربلو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ تهران و مدیران سلامت مناطق ۲۲ گانه به میزبانی شهرداری منطقه ۱۰ برگزار شد.

عربلو در تشریح جزئیات این کمیته اظهار کرد: امروز اولین جلسه کمیته فرآموز در سال جاری برگزار شد و چالش‌ها و موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مرکز فرآموز برای کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال است افزود: اطلاع رسانی، ابلاغ شیوه نامه، آگاه سازی مناطق در اجرای شیوه نامه از جمله برنامه‌های این کمیته بود و این مرکز فرآموز با سبک کار و راهبرد جدید که در آن ایجاد شده قرار است فعالیت کند.

عربلو گفت: این مرکز با حضور دختران و پسران ۶ تا ۹ و ۹ تا ۱۲ سال فعالیت می‌کند و آموزش‌ها به تفکیک و ۲۵ مهارت به افراد آموزش داده خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ تهران با اشاره به اینکه فرآموز در ۳ بخش ثابت، سیار و مجازی فعالیت خواهد کرد افزود: مرکز ثابت فرآموز تا یک ماه آینده در سرای محله جی افتتاح خواهد شد و کودکان می‌توانند با مراجعه به این مرکز از آموزش‌ها بهره مند شوند و برای یادگیری کامل مهارت باید ۵ دوره به مرکز مراجعه کرد.

وی افزود: فرآموز سیار در پارک‌ها و مدارس فعالیت دارد و با اجرای نمایش و… آموزش به کودکان و نوجوانان داده می‌شود.

گفتنی است؛ ارتقا جامع و پایدار کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال در شهر تهران از طریق توانمندسازی، پرورش مهارت‌های زندگی و ایجاد محیطی حمایتی برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنان با تاکید بر ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی و ترویج سبک زندگی سالم، هدف کلی این فرآموز است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *