0

برگزاری جشنواره دو روزه «شادبادک» برای کودکان کرمانی

برگزاری جشنواره دو روزه «شادبادک» برای کودکان کرمانی
بازدید 6

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کارخانه نوآوری و خلاقیت شهرداری کرمان جشنواره «شاد بادک» را ۱۸ و ۱۹ مهر ۱۴۰۳ در شهر کرمان برگزار می‌کند.

بنا بر این خبر، این جشنواره به مدت دو روز در مکان بلوار جمهوری، خیابان صادقیه، کارخانه نوآوری و خلاقیت شهرداری برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد و رایگان است و ساعت کاری جشنواره صبح‌ها هشت و نیم تا ۱۲ و عصرها ۱۷ تا ۲۱ می‌باشد.

این در حالی است که، در این جشنواره کارگاه‌های نمایش خلاق، فن بیان، مجسمه‌سازی، بازی‌های فکری، کاردستی، نجوم (آسمان نمای دیجیتال)، کاردستی و نشست‌های علمی «مادر و کودک» و «چگونه با نوجوانم ارتباط مؤثر برقرار کنم؟» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

همچنین، سازمان‌های هلال‌احمر، منابع طبیعی و آبخیزداری، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، فعالان حوزه کودک (مفشو) و … هم برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوع و جذابی را تدارک دیده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *