0

پنجمین اجتماع «بچه‌های رستا» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود

پنجمین اجتماع «بچه‌های رستا» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود
بازدید 10

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین اجتماع «بچه‌های رستا» با حضور نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به گفت‌وگو از پایتخت، فردا پنجشنبه ۲۶ مهر در قالب مسابقه مناظره با موضوع مهاجرت و محور محتوایی «رفتن همیشه بهترین تصمیم نیست!» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

در این گردهمایی، نوجوانان منتخب ویژه‌برنامه «بچه‌های رستا» در قالب گروه‌های سه نفره دختران و پسران در مسابقه‌ای به «مناظره» با یکدیگر می‌پردازند. در این مسابقه هر گروه باید در زمان تعیین‌شده در جایگاه «موافق» و «مخالف» اظهار نظر کرده و ضمن دفاع از گفته‌های خود، داوران و گروه مقابل را اقناع کند. از هر مناظره یک گروه با نشان دادن قدرت استدلال و اقناع خود، برنده می‌شود و در پایان به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

در ادامه این برنامه، نشست گفت‌وگو با حضور تسهیل‌گر و مشارکت سایر نوجوانان حول موضوع بحث‌شده برگزار می‌شود. بهره‌مندی از امکانات اردویی فرهنگسرای اشراق از جمله بخش‌های دیگر این اجتماع است.

سلسله‌نشست‌های گفت‌وگومحور «بچه‌های رستا» با هدف ایجاد بستر مناسب برای گفت‌وگو و کنشگری حول محور موضوعات مختلف از نگاه نوجوان و تقویت روحیه پرسشگری در آنها از ابتدای سال ۱۴۰۲ در فرهنگسراهای شهر تهران در حال برگزاری است و تا کنون ۳۲ نشست از این سلسله‌نشست‌ها در مراکز فرهنگی هنری برگزار شده است.

این‌برنامه فردا پنجشنبه ۲۶ مهر از ساعت ۹ تا ۱۳ در فرهنگسرای اشراق به نشانی جوادیه تهرانپارس، میدان والفجر، خیابان کلهر، خیابان کوهی، بوستان جوادیه برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *