0

حضور حداکثری مردم در انتخابات وفاداری به آرمان‌ نظام را ثابت کرد

حضور حداکثری مردم در انتخابات وفاداری به آرمان‌ نظام را ثابت کرد
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را قابل ستایش دانست و اظهار کرد: حضور حماسی، جهادی، سیاسی و عبادی ملت قدرشناس، نجیب و با بصیرت ایران بویژه بخش ما که مشارکت بیش از ۸۰ درصد در انتخابات داشتند صمیمانه و خالصانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه امیدواریم مسؤولین توجه ویژه‌ ای به این بخش داشته باشند، افزود: کسانی که مشوق به حضور مردم در پای صندوق رأی بودند و در این جهاد انتخابات و حماسه عظیم سهیم بودند و با این همه هجمه‌های دشمن که مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق می‌کردند، کار بسیار بزرگی انجام دادند.
امام جمعه بخش مشگین‌شرقی تصریح کرد: مردم وفاداری خود را به آرمان‌های نظام، انقلاب، رهبری و شهدا ثابت کردند و هم اکنون نوبت مسؤولین است که به این مردم قدرشناس نوکری خود را ثابت کنند و در عمل برای مردمی که از لحاظ معیشتی واقعاً در مضیقه و سختی هستند، کاری انجام دهند.
حجت‌الاسلام صفری خاطرنشان کرد: قابل قبول نیست که قیمت طلا و اقلام و مایحتاج ضروری مردم این همه گران شده باشد که نیاز به توجه اساسی دولت مردان و مسؤولان دارد.
وی همچنین در پایان به بحث تربیت فرزند اشاره کرد و افزود: بزرگترین وظیفه پدر و مادر تربیت فرزند و محبت به او است، هرچقدر می‌توانیم به خانواده و همسر و فرزند محبت داشته باشیم و در تربیت صحیح فرزندانمان کوشا باشیم که تمدن اسلامی و تمدن نوین جهانی و جامعه آرمانی به این مسئله نیاز شدید دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *