0

اقدامات صهیونیست‌ها مصداق آشکار نسل‌کشی و پاکسازی قومی است

اقدامات صهیونیست‌ها مصداق آشکار نسل‌کشی و پاکسازی قومی است
بازدید 38

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با مسرت و شادمانی، حلول ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری، ماه ضیافت‌الله، ماه بندگی و نیایش را خدمت جنابعالی و دولت و ملت عزیز آن کشور تبریک می‌گویم.
امسال در شرایطی به استقبال میهمانی خدا می‌رویم که متأسفانه بشریت شاهد یکی از بزرگ‌ترین جنایات و نسل‌کُشی‌های تاریخ خود است. فاجعه انسانی که این روزها در سرزمین‌های اشغالی شکل گرفته، جلوه‌ای دیگر از تضییع تاریخی حقوق ملت مظلوم فلسطین و اعمال صریح زور علیه صاحبان اصلی سرزمین اشغال شده توسط رژیم نامشروع صهیونیستی است.
این روزها نه تنها زنان و مردان بی‌گناه و کودکان بی پناه معصوم فلسطینی از سوی این جانیان به خاک و خون کشیده می‌شوند، بلکه بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و امدادی، مساجد و کلیساها نیز از شر این رژیم در امان نیستند و اقدامات صهیونیست‌ها را می‌توان نقض بدیهی‌ترین مبانی حقوق انسانی و مصداق آشکار جنایت علیه بشریت، نسل‌کُشی و پاکسازی قومی دانست.
در این برهه تاریخی وظیفه همه کشورهای مسلمان است تا با تمهید زمینه‌های لازم برای برداشتن گامی عملی، به سوی صلح و تأمین حقوق پایمال‌شده فلسطینیان قدم برداشته و به این جنایات هولناک پایان بخشند. امید دارم در این ماه پر خیر و برکت، بیش از پیش شاهد تحکیم برادری و دوستی میان امت‌های مسلمان، دفاع از مظلومان و برقراری صلح پایدار باشیم.
از خداوند متعال استمرار سلامتی و موفقیت آن جناب و شادکامی ملت‌های مسلمان به ویژه آن ملت دوست و برادر را مسالت می‌نمایم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *