0

جامعه زنان اردبیل ادامه نسل کشی در فلسطین را محکوم کرد

جامعه زنان اردبیل ادامه نسل کشی در فلسطین را محکوم کرد
بازدید 41

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه که امروز منتشر شد، آمده است: رژیم منحوس صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت، ظلم، ترور، کودک‌کشی و دشمنی آشکار با اسلام و مسلمین است. کشتار زنان و کودکان، ویران کردن خانه‌ها، بمباران بیمارستان، دریدن شکم مادران باردار و تحریم شیر خشک تنها گوشه‌ای از جنایات رژیم جعلی و بی‌هویت اسرائیل علیه ملت فلسطین است.
در این بیانیه همچنین تاکید شده است: فلسطین تداعی کننده رنج، مصیبت، مبارزه، مقاومت، امید و آرمان است و مردان، زنان و کودکان غزه نماد مقاومت و ایثار هستند آنها با ایستادگی و عدالتخواهی خود به زودی بر قوم ظالم اسرائیل پیروز خواهند شد فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ.
دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در این بیانیه اظهار کرد: اما حامیان رژیم صهیونیستی بدانند که اسرائیل در آخرین لحظات عمر خود به سر می‌برد و به زودی از اقدامات خود پشیمان خواهد شد چرا که جریان باطل عاقبتی جز خسران و پشیمانی ندارد؛ امام حسن عسگری (ع) فرمودند؛ هر که بر مرکب باطل نشیند، در سرای پشیمانی فرودش آورد.
این بیانیه می‌افزاید: ما زنان، دختران و خانواده‌های غیرتمند و ولایتمدار استان اردبیل با محکومیت جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل و حمله جنایتکارانه به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت تعدادی از فرماندهان سرافراز سپاه اعلام می‌داریم با حضور در راهپیمایی روز قدس خشم و نفرت خود را نسبت به اعمال ددمنشانه رژیم صهیونسیتی ابراز کرده و برای پایان دادن به نفس‌های آخر این رژیم کودک‌کش، به همراه خانواده و فرزندان خود به میدان آمده و روایتگر اقتدار و حماسه بانوان فلسطینی خواهیم بود تا مسیر تمدن‌سازی و ظهور را هموار نموده و نقش حیاتی خود را در این مسیر ایفا کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *