0

جمع آوری ۸ میلیارد ریال در جشن گلریزان شهرستان هریس

جمع آوری ۸ میلیارد ریال در جشن گلریزان شهرستان هریس
بازدید 33

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم عبدالهی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: درمراسم جشن گلریزان هریس که درمدرسه مردانی آذر برگزارشد، شب گذشته برای سومین سال متوالی جشن گلریزان هریس با مشارکت بیش از ۹۰ خیر، مسئولین ادارات، متولیان معادن منطقه و مردم نوع دوست این شهرستان بیش از ۸ میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان نیازمند مالی و جرایم غیر عمد جمع آوری شد.
عبداللهی درادامه افزود: از مبلغ فوق یک میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال دربخش خواجه و مابقی دربخش مرکزی شهرستان هریس توسط خیرین نیک اندیش پرداخت شده است.
عبداللهی با اشاره به استقبال کم نظیر خیرین و مردم نوعدوست هریسی درجشن گلریزان پارسال وافزایش ۶۰ درصدی مشارکت، زمینه آزادسازی تعدادی از محکومین که به علت عدم استطاعت مالی توانایی پرداخت بدهی و یا دیه خود را نداشتند و در زندان به سر می‌برند با کمک‌های خداپسندانه مردم و خیران زمینه آزادی این زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده‌ها فراهم شد و امیداست امسال نیزاین مشارکت باعث آزادی تعداد زیادی ازمحکومین غیر عمد در منطقه شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *