0

طرح نور در گلستان حمایت می شود/ تمام قد در کنار پلیس هستیم

طرح نور در گلستان حمایت می شود/ تمام قد در کنار پلیس هستیم
بازدید 31

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن کیایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما به فرماندهی انتظامی استان اعلام کردیم از پلیس در اجرای طرح نور حمایت خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه تمام قد در اجرای طرح عفاف و حجاب در کنار پلیس هستند، افزود: در اجرای منویات مقام معظم رهبری در امر حجاب و عفاف و اقدام انقلابی فرمانده کل انتظامی کشور، نهاد امامت جمعه استان حمایت همه جانبه خود را از این اقدام به جای پلیس تمام قد در کنار پلیس بوده و همه ظرفیت‌ها اعم از تریبون‌ها، منابر و فرصت‌ها را در این راستا بسیج خواهد کرد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان گفت: ائمه جمعه استان از مردم متدین، وفادار و همراه، متواضعانه درخواست دارند که در این امر خداپسندانه پلیس را حمایت و همراهی کنند.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه حجاب و پوشش ریشه در آیات نورانی قرآن و نیز ریشه در تمدن ایران دارد مردان جامعه را به غیرت و زنان جامعه را به پوشش، حجاب و عفاف فاطمی دعوت می‌کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *