0

واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود

واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
بازدید 31

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح پنج شنبه در نشست مسئولان استان بوشهر با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: سال گذشته و امسال، تمرکز فعالیت‌های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت در استان بوشهر، در مدارس و دانشگاه‌ها است.
وی افزود: پارسال با اقداماتی که آموزش و پرورش با همکاری سپاه انجام داد، حال و هوای مدارس و دانشگاه‌ها به سمت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت رفت و در ۶۰ مدرسه شهر بوشهر میزبان شهدای گمنام بودیم.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در بسیاری از مدارس استان بوشهر، مراسم یادواره شهدای دانش آموزی و شهدای فرهنگی با کیفیت مطلوبی برگزار شد که امسال نیز تداوم دارد.
محمدی زاده با بیان اینکه، مقام معظم رهبری بر تجلیل از همسران شهدا تاکید دارند گفت: این مهم در استان بوشهر، جز اولویت‌ها است و برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.
وی با اشاره به جایگاه آزادگان ابراز داشت: سال گذشته، آزادگانی که در رژیم منحوس پهلوی شکنجه شدند، تجلیل شدند و امسال این موضوع با شتاب بیشتری ادامه دارد.
استاندار بوشهر در ارتباط با واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: باید تا پایان امسال واگذاری زمین به تمام فرزندان و همسران شهدا و نهایتاً ایثارگران با دقت و حساسیت انجام شود.
وی اضافه کرد: در استان، کارهای خوبی در واگذاری زمین انجام شده و باید شتاب بیشتری به موضوع داده شود.
محمدی زاده تصریح کرد: به اندازه کافی زمین در استان بوشهر داریم که به شهرها الحاق شده و مشکلی در واگذاری زمین نداریم.
وی با بیان اینکه به حوزه‌های هنری ماندگار در عرصه ایثار و شهادت، کمتر پرداخته شده گفت: مردان بزرگی مثل شهید ماهینی، شهید ستاری، شهید دوران، شهید یاسینی، شهید بابایی و شهید مهدوی و شهید حمایتی و …از شهدای شاخصی هستند که باید در سطح ملی معرفی شوند.
استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه به نوکری کردن خانواده شهدا افتخار می‌کنیم خاطر نشان کرد: مدیران استان بوشهر، همواره قدردان شهدا هستند و هر کاری برای این خانواده شهدا کنیم، باز هم کم است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *