0

آزادی ۲ زندانی توسط روحانیون اعزامی اداره تبلیغات اسلامی فردوس

آزادی ۲ زندانی توسط روحانیون اعزامی اداره تبلیغات اسلامی فردوس
بازدید 33

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدرضا مرادی اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) به همت و تلاش روحانیون اعزامی استان قم، زمینه بازگشت ۲ زندانی جرایم غیرعمد به آغوش خانواده در فردوس فراهم شد.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی فردوس با اعلام این خبر گفت: بدهی ۲ نفر از زندانیان مرد زندان این شهرستان که به دلیل عجز از پرداخت نفقه و بدهی مالی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در زندان تحمل حبس می نموند توسط روحانیون اعزامی از ستاد مناسبت‌های مذهبی استان قم پرداخت شد و این زندانیان به آغوش خانواده خود بازگشتند.
مرادی افزود: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (علیه الاسلام) مراسمی در اندرزگاه مردان و نسوان زندان فردوس با سخنرانی حجج اسلام حقی پور و حسنی اعزامی از ستاد بزرگداشت فاطمیه استان قم برگزار شد که با عنایت آن امام همام زمینه بازگشت ۲ زندانی جرایم غیرعمد به آغوش خانواده فراهم شد.
حمید کامل برون رئیس اداره زندان فردوس با قدردانی از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در اعزام روحانیون به زندان و انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نیز به مهر گفت: در این مراسم علاوه بر مراسم عزاداری، کرامات و سیره رفتاری امام صادق (علیه السلام) نیز بیان شد و حال معنوی خاصی به این محفل بخشید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *