0

آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد

آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد
بازدید 33

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج مؤذن‬ ظهر‬ سه‬ شنبه‬ در مراسم گرامیداشت روز معلم شهرستان تالش اظهار‬ کرد: معلم با تعلیم و نشر علم، انسان‌ها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می‌دهد و عشق و ایمان را بر لوح جان و ضمیر پاک انسان‌ها ثبت می‌‏کند و ندای فطرت را در فضای عالم طنین‌‬ ‏انداز می‌گرداند.
مؤذن با اشاره به جایگاه و رسالت معلم بر لزوم تبیین و تفسیر بیانات رهبری درباره معلمان تأکید کرد و گفت: آموزش و پرورش زیر ساخت کشور را می‌سازد و برای دستیابی به توسعه متوازن باید به آموزش و پرورش توانمند با معلمان اندیشمند توجه ویژه داشته باشیم.
فرماندار شهرستان تالش تصریح کرد: معلمان قشر خستگی ناپذیر، دلسوز، پرتلاش و مایه افتخار جامعه هستند و از معلمان به عنوان قشری فرهیخته و امانت‌دار آینده سازان کشور برای فردایی بهتر یاد می‌شود، مردان و زنانی که با تعلیم و تربیت فرزندان برومند میهن اسلامی ما، آنان را برای حضور در جامعه و تلاش برای پیشرفت و آبادانی کشور آماده می‌سازند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *