0

نسیم مهر رضوی در سرای سالمندان قاین

نسیم مهر رضوی در سرای سالمندان قاین
بازدید 30

به گزارش خبرنگار مهر، سه شنبه شب خادمان حرم امام رضا (ع) در سرای سالمندان گوهر شهرستان قاین حضور یافتند و با سالمندان این سرا دیدار و گفت و گو کرده و میلاد امام رضا (ع) را به آنان تبریک گفتند.
این دیدار دوستانه و پر از شوق و هیجان، دلگرمی و حس خوب همراهی با خادمان امام رئوف شامل حال بانوان و آقایان سالمند شد.
با حضور خدام آستان مقدس امام رضا (ع) در خانه سالمندان قاین، شادی و لبخند و یاد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برای همگان تداعی شد تا در راستای دلجویی از نیازمندان خدام رضوی پیشتاز باشند.
در این مراسم مردان و زنان سالمندی دیده می‌شدند که با دیدن خدام و پرچم متبرک حرم اشک از چشمانشان سرازیر می‌شد و برخی‌ها با صدای بلند به امام رضا (ع) متوسل می‌شدند و کارکنان سرای سالمندان نیز با چشمانی اشکبار و استقبال گرم پذیرای این مهمانان عزیز شدند.
خادمان رضوی بسته‌های متبرک به مادران و پدران سالمند اهدا کردند و باران اشک بر چین و شکن صورت این سالمندان جاری و با نوای یکی از خادمان مداح ذکر «جانم رضا (ع)» در فضای خانه سالمندان طنین انداز شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *