0

تیم ملی تکواندو مردان ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی تکواندو مردان ایران قهرمان آسیا شد
بازدید 27

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه مبارزات روز پایانی مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا که در اردن جریان دارد و در وزن ۸۷+ کیلوگرم، آرین سلیمی تکواندوکار المپیکی ایران به عنوان قهرمانی دست یافت. این عنوان با برتری مقابل «پارک» از کره جنوبی در دو راند به دست آمد.
سلیمی که با شکست ۲ بر صفر بر دیگر نماینده کره جنوبی به نام «مین بائه مون» به مرحله نیمه نهایی رسیده بود، در این مرحله با نتیجه ۲ بر یک حریفی از چین را شکست داده و فینالیست شده بود.
همچنین امروز علی خوش‌روش نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم در مبارزه نهایی برابر «جسوربک جایسانوف» از ازبکستان در دو راند شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. این تکواندو کار ایران با غلبه بر نمایندگانی از چین تایپه، ازبکستان و اردن به مرحله نهایی راه یافته بود.
با دو مدال طلا و نقره آرین سلیمی و علی خوش روش، مجموع مدال های تیم اعزامی تکواندو ایران به مسابقات قهرمانی آسیا به ۷ مدال شامل ۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز رسید.
با مجموع این مدال ها، تیم ملی تکواندو ایران بعد از هشت سال به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت. کره جنوبی، ازبکستان و عربستان در رده های دوم تا چهارم این رقابت ها قار گرفتند.
مدال اوران ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا به این شرح هستند:
مدال طلا * مهدی حاج‌موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم * محمدحسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم * آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم
مدال نقره * علی خوش روش در وزن ۸۰- * مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم مدال برنز * ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- * متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم
همچنین در این رقابت ها و در بخش بانوان ملیکا میرحسینی در وزن ۷۳- کیلوگرم و سعیده نصیری در وزن ۴۶- کیلوگرم زنان نیز به ترتیب صاحب مدال های نقره و برنز شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *