0

آیت‌الله رییسی، الگویی مثال‌زدنی در مردمی‌بودن و ولایت‌مداری بود

آیت‌الله رییسی، الگویی مثال‌زدنی در مردمی‌بودن و ولایت‌مداری بود
بازدید 26

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور طی پیامی، شهادت دکتر آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور ایران و اعضای هیأت همراه وی را تسلیت گفت.
متن کامل تسلیت رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به این شرح است:
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
عروج سید محرومان؛ خادم ملت و پیرو پاکباز ولایت معظم فقیه که بر سینه مالامال از امیدش همواره نشان خادم الرضایی می‌درخشید را به محضر ولی‌الله الاعظم اروحنا فداه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای، ملت شریف ایران، همسر مکرمه و خاندان عزیز ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
حضور سید شهیدان خدمت، در عرصه خدمت همواره پر از برکت بود و پر کشیدن عارفانه وی در شب میلاد ولی نعمتش درس‌آموز و مایه مباهات است. ایشان حقیقتاً سیدالشهدای خدمت صادقانه و خستگی‌ناپذیر و الگویی مثال‌زدنی در مردمی‌بودن و ولایت‌مداری است.
از خداوند متعال توفیق استمرار خدمت مسؤولان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی را خواستارم، همچنین سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را از پروردگار تبارک و تعالی مسالت دارم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *