0

فرمانده انتظامی لرستان شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت

فرمانده انتظامی لرستان شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت
بازدید 27

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یحیی الهی در پیامی شهادت، رئیس‌جمهور و همراهان شهیدش را به ساحت مقدس امام‌زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا و ملت شهیدپرورِ ایران تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
و من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا.
در میان مؤمنین مردانی هستند بر سر عهد و پیمانی که باخدا بستند صادقانه ایستادند و بعضی از آنان پیمان خود را همچون شهدا به آخر رساندند و در راه خدا و خلق خدا شربت شهادت نوشیدند؛ اما بعضی دیگر در انتظارند و هرگز از این پیمان که باخدا بسته‌اند پشیمان نیستند.
مجموعه فرماندهی انتظامی استان لرستان با قلبی آکنده از غم و اندوه و چشمانی اشک‌بار حادثه منجر به شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران و آزادگان جهان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرِ تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از عزیزان را به پیشگاه حضرت ولیعصر عجل‌الله تعالی و مقام عظمای ولایت و ملت شرافتمند ایران و همه دوستداران انقلاب اسلامی تسلیت گفته، هر چند جای خالی آن عزیزان سفرکرده برایمان غم‌انگیز است از خداوند متعال اجر جزیل برای آنان و صبر جمیل برای بازماندگان و همهٔ ملت ایران اسلامی مسئلت داریم.
آیت‌الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان‌برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.
بدون شک وجود آرامش‌بخش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات‌آفرین برای کشور است و امروز نیز همچون گذشته، تدابیر حکیمانه ایشان و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *