0

آیت الله رییسی رییس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر ملت ایران بود

آیت الله رییسی رییس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر ملت ایران بود
بازدید 22

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی و استاندار زنجان در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان گرامی شأن پیام تسلیتی صادر کرده و افزودند: آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر ملت ایران بود.
در این پیام عنوان شده است: خادم ملت ایران، خادم الرضا (علیه السلام) حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (علیه السلام) حین خدمت و انجام وظیفه برای مردم ایران به شهادت رسید.
در ادامه پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان آمده است: به راستی شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و خدمت به مردم، عاشقانه به دیدار معبود خود بشتابند.
این پیام می‌افزاید: آیت الله رئیسی بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد، رئیس جمهوری که به ساده‌زیستی، مواضع انقلابی، روحیه جهادی و ولایی معروف بود و رهبر معظم انقلاب نیز از حضور ایشان در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آنها تمجید کرده بودند.
این‌جانبان با عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و خدوم حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام المسلمین آیت الله العظمی خامنه ای و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم و رجای واثق داریم با استعانت از خداوند متعال، هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم بزرگوار هیچ خللی در کار کشور به وجود نخواهد آمد.
در پیام خاتمی و افشارچی به مناسب شهادت رئیس جمهور و همراهانشان آمده است: از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی درخواست داریم جهت تکریم از مقام شهدا به ویژه تجلیل و قدردانی از خادم خود در برنامه‌هایی که در سطح استان برگزار خواهد شد حضور پرشور داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *