0

آیت‌الله رییسی سید الشهدای خدمت بود

آیت‌الله رییسی سید الشهدای خدمت بود
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد در پی سانحه هوایی سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور آیت الله رئیسی اظهار کرد: گرچه جهاد و شهادت آرمان مردان بزرگ است و هم زمان با سالروز میلاد مقدس حضرت ابوالحسن علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) جای هرگونه تبریک بر این ارتقا و وصل و لقاء دارد، اما قطع آن همه خدمات خالصانه شخصیت تراز انقلاب رئیس جمهور فقید خادم الرضا (ع) حضرت آیت الله رئیسی رحمت الله علیه از مردم وفادار ایران اسلامی و خصوصاً جامعه هدف محروم سازمان بهزیستی جای تسلیت و تعزیت دارد. شخصیتی که با شهادتش به حق می‌توان او را سید الشهدا خدمت نامید.
وی اضافه کرد: یاد این شهید عزیز این خادم بی منت ملت و همراهانش بر تارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و آثار و برکات خدماتش در اذهان این مردم وفادار به نظام و انقلاب و محرومان و مستضعفان به یادگار خواهد ماند و این جمله حقی است که برای این عزیز می‌توان بیان کرد.
مدیرکل بهزیستی بوشهر بیان کرد: اینجانب مراتب تسلیت و تعزیت خودم، کارکنان خدوم و خانواده بزرگ بهزیستی استان بوشهر را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ابراز می‌دارم باشد که ما ادامه دهندگان مسیر راه حق و خدمتگزاری به مردم محروم را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *