0

لامردیها در مصلی الغدیر به سوگ خادم‌الرضا آیت‌الله رییسی نشستند

لامردیها در مصلی الغدیر به سوگ خادم‌الرضا آیت‌الله رییسی نشستند
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع پرشور و معنوی عزاداران لامردی و آئین سوگواری مردم ولایت‌مدار و انقلابی لامرد در سوگ شهادت خادم‌الرضا، رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی شامگاه دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در مصلی الغدیر این شهر آغاز و با سوز و گداز خاصی تا پاسی از شب ادامه یافت.
این مراسم با مشارکت پرشور مردم و با حضور حجت الاسلام محمدجواد آزاد نماینده ولی فقیه در لامرد و امام جمعه این شهر، احمد خضری فرماندار لامرد، سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، محمدباقر حقایقی رئیس دادگستری شهرستان لامرد، رشیدی دادستان این شهر و دیگر مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار لامرد برگزار شد.
حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد در این آئین با بیان خصوصیات اخلاقی رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بیان کرد: این شهید والامقام شخصیتی انقلابی، جهادی و مردمی بود و خود را وقف خدمت به مردم کرده بود.
وی گفت: رئیس جمهور دولت سیزدهم با هدف خدمت به مردم تلاش می‌کرد و بر جهاد و خدمت به مردم بویژه مستضعفین تاکید داشت.

آزاد تاکید کرد: خدمات خالصانه دولت مردمی آیت الله رئیسی را باید برای مردم تشریح کرد تا به خوبی از خدمات ارزنده وی در این دولت بیشتر جویا شوند.
امام جمعه لامرد گفت: شهادت هنر مردان خداست و چه خوب است پایان زندگی یک انسان به شهادت ختم شود و همه این شهدا راه خدمت، قطعاً نزد خداوند سبحان روزی می‌خورند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *