0

چنارانی: دولتی انقلابی تشکیل خواهیم داد

چنارانی: دولتی انقلابی تشکیل خواهیم داد
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، هاجر چنارانی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولتی که پیش روی ماست بهانه‌ای برای تاختن به دولت قبل ندارد. وی افزود: دولتی انقلابی تشکیل خواهیم داد. وی اظهار داشت: با توجه به عملکرد سابق خود اطمینان دارم می توانیم با عزم راسخ دولت انقلابی بر پایه آشتی ملی میان احزاب و گروه های سیاسی را تشکیل دهیم. 
این نماینده ادوار مجلس افزود: اینجانب فرزند انقلاب هستم. با توجه به اینکه پنجاه درصد پتانسیل کشور را زنان را تشکیل دادند آمدم تا برای زنان هم حق مطالبه گری داشته باشیم و در جامعه ما به اندازه پتانسیل مردان، زنان شایسته داریم در حالی که در این سالها کرسی‌ها را کمتر از یک درصد به زنان اختصاص دادیم. 
این داوطلب ریاست جمهوری تاکید کرد: با توجه به نامگذاری امسال، مشارکت مردم حلقه مفقوده ای است که اکثر دولت ها آن را به فراموشی سپردند و ما آمدیم تا برنامه ریزی اقتصادی توسط نخبگان و بخا دادن به ورزش و هنر و آموزش و پرورش را مورد توجه قرار دهیم. 
چنارانی افزود: توسعه گردشگری و ایجاد زمینه های لازم برای سفر مردم، رفع مشکلات نظام سلامت و رفع مشکلات جامعه بزرگ‌ خبرنگاران از مواردی است که مورد توجه ما است. برای نهادینه شدن یک اقدام باید به صورت مشخص روی آن کار کرد. جهش تولید فقط با مشارکت مردم و پرورش استعدادهای جامعه محقق خواهد شد.
بر اساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز مهلت ثبت نام‌ها، از ساعت ۸ صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد. 
مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه ۱۴ خرداد ماه) ادامه خواهد یافت.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.
ادامه دارد…

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *