0

سومین جلسه تمرینی تیم ملی والیبال در ژاپن متفاوت دنبال شد

سومین جلسه تمرینی تیم ملی والیبال در ژاپن متفاوت دنبال شد
بازدید 25

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به نزدیک شدن به شروع رقابت‌ها و تکمیل شدن تیم‌ها در کوکورا، طبق برنامه کمیته برگزاری بازی‌ها، برنامه تغییر کرد و ملی پوشان بر اساس برنامه جدید پس از صرف ناهار و استراحتی کوتاه ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت محلی راهی سالن بدنسازی شدند و بعد از یک ساعت کار توام با وزنه و بدنسازی، بلافاصله شروع به تمرین توپی کردند.
در این تمرین بر خلاف تمرینات قبلی، بازبکنان پس از گرم کردن همان ابتدا به سراغ زدن سرویس رفتند و طی آن بازیکنان قدرتی دریافت کننده و دو لیبروی تیم ملی، تمرین دریافت مقابل سرویس های پرشی و موجی سایر بازیکنان انجام دادند و بعد در قالب دو تیم با هم بازی کردند. در این تمرین بازیکنان هر دو تیم به تناوب جابجا شدند و در پایان بار دیگر، به مدت نیم ساعت تمرین سرویس و دریافت به سبک و سیاق قبل انجام شد.
نکته گفتنی تمرین امروز، بازگشت مرتضی شریفی به تمرینات بدنسازی و توپی و خروج جواد کریمی از تمرینات توپی بدلیل مشکل گوش درد بود که با صلاحدید کادرفنی برای بهبودی و استراحت راهی هتل محل اقامت تیم شد.
همچنین قرار است امشب قبل از شام بازیکنان به مدت نیم ساعت و در نشست نخست آنالیز ژاپن، نقاط ضعف و قوت حریف خود را مرور کنند.
دیدار تیم‌های ملی والیبال مردان ایران و ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد به وقت تهران در شهر کوکورا و در مجموعه ورزشی غرب این کشور برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *