0

چین میزبان «پسرهای بد» شد/ ویل اسمیت برمی‌گردد

چین میزبان «پسرهای بد» شد/ ویل اسمیت برمی‌گردد
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، اکران «پسرهای بد: بران یا بمیر» در سینماهای چین تایید شد و این فیلم از ۲۲ ژوئن (۲ تیر) در سینماهای این کشور به نمایش درمی‌آید.
این دومین فیلم از مجموعه «پسرهای بد» است که در چین نمایش داده می‌شود و پیش از آن «پسرهای بد برای ابد» در این کشور نمایش داده شده بود. عادل و بلال، سازندگان این فیلم، پس از ۳ فیلم قبلی، قسمت چهارم را ساخته‌اند.
فیلم سوم یعنی «پسرهای بد برای ابد» آگوست ۲۰۲۰ پرده‌ سینماهای چین را تجربه کرد و در حالی که کرونا در حال گسترش بود، تنها ۳.۲ میلیون دلار فروخت. با این حال فیلم‌های دیگر ویل اسمیت پیش از کووید در چین با اقبال زیادی روبه‌رو می‌شدند و «مردان سیاه‌پوش ۳» در سال ۲۰۱۲ بیش از ۷۷.۲ میلیون دلار و «علاءالدین» در سال ۲۰۱۹ بیش از ۵۳.۴ میلیون دلار فروش کرد.
فیلم سوم این مجموعه کارش را با فروش ۶۲.۵ میلیون دلاری در سطح جهان شروع کرد و این پیش از آن بود که کسی بداند یک بیماری همه‌گیر سینماها را به طور کامل برای یک سال تعطیل می‌کند. این فیلم به فروش ۲۰۶.۳ میلیون دلاری در آمریکا و فروش جهانی ۴۲۶.۵ میلیون دلاری دست پیدا کرد.
تونی وینسیکورا، مدیرعامل شرکت سونی پیکچرز انترتینمنت گفته به موفقیت فیلم چهارم «پسرهای بد» باور دارد و با وجود اکران آن در اوایل تابستان و پس از پشت سر گذاشتن اعتصاب‌ها و دوران کووید، از فروش آن مطمئن است.
پیش‌بینی‌ها این است که «پسرهای بد ۴» با فروش ۵۰ میلیون دلاری کارش را شروع می‌کند و دومین افتتاحیه پرفروش تابستان امسال را پس از «پادشاهی سیاره میمون‌ها» به نام خود می‌کند.
وی افزود: خواهید دید که مردم دوباره سینما می‌روند و به ویژه نیمه دوم امسال، شاهد تجدید حیات سینماها خواهید بود و هر فیلم شانس فیلم بعدی را افزایش می‌دهد. از ماه جولای، هر هفته یک فیلم بزرگ خواهید دید.
«پسرهای بد: بران یا بمیر» یک فیلم کمدی اکشن پلیسی است و ویل اسمیت، مارتین لارنس، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، جیکوب اسکیپیو و پاولا نونز دوباره نقش‌هایی را که در فیلم قبلی بازی کرده بودند، تکرار می‌کنند. اریک دین، یوان گریفید و ری سیهورن بازیگران جدید فیلم هستند.
این فیلم ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) توسط گروه سینمایی سونی پیکچرز روی پرده سینماهای جهان می‌رود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *