0

رسانه‌ها از اخلاق‌مداری وولایت‌مداری شهیدخدمت قلم بزنند

رسانه‌ها از اخلاق‌مداری وولایت‌مداری  شهیدخدمت قلم بزنند
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر سه شنبه در بیست و پنجمین جلسه استانی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: خلا شهید خدمت برای مردم و نظام جمهوری اسلامی محسوس است. شهید خدمت آیت‌الله رئیسی دکترین جدیدی از عرصه خدمت به مردم را در کشور پایه‌گذاری کرد و آن‌چه که موجب عزت و مهر و محبت مردم به این خدمت‌گذار شد صداقت و مردمی بودن او بود.
بهرام‌نیا بیان داشت: آقای قرائتی عنوان داشتند آن‌چه قرآن کریم فرمود محقق شد و قرآن به وعده خود عمل کرد که طبق آیه ۹۶ سوره مریم «ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا)؛ «کسانی که ایمان آورده و عمل صالح انجام داده‌اند خداوند رحمان محبت آن‌ها را در دل‌ها می‌افکند».
وی خاطرنشان کرد: گفتمان شهید خدمت، گفتمان امامین انقلاب بود و تمامی برنامه‌ها و راهبردهای او براساس گفتمان انقلاب بود. رهبر معظم انقلاب فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهید و خانواده‌ها و دوستان شهدا به‌عنوان شهیدپرور و کسانی که در این عرصه با تمام توان خود در صحنه بودند و پشتیبانی کردند، جهاد است و باید قدر این کار دانسته شود».
استاندار ایلام اضافه کرد: این نشست در راستای تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری است و حفظ و اعتلای ارزش‌های اسلامی دینی و اسلامی است.
وی با بیان این‌که شعار شهید خدمت از شعائر انقلاب اسلامی بود، گفت: دولت‌مردان و حاکمیت صاحب عزاست آحاد مختلف مردم، مدیران و کارکنان که در این مراسم شرکت کردند جای قدردانی دارد.
بهرام‌نیا از اصحاب رسانه خواست در راستای با نوع مدیریت و اخلاق‌مداری و ولایت‌مداری شهید خدمت آیت‌الله رئیسی قلم بزنند و این گفتمان را تشریح کنند.
وی در بخش دوم سخنان خود به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: نخبگان، صاحب‌نظران و همه اقشار به گونه‌ای کار کنند تا کسی منتخب مردم شود که فرهنگ و گفتمان شهید خدمت را داشته باشد.
استاندار ایلام افزود: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از همه ظرفیت‌های استان استفاده شود تا همچون انتخابات سال گذشته شاهد انتخاباتی با رعایت چهار اصل مورد انتظار مقام معظم‌رهبری یعنی «رقابت»، «مشارکت»، «امنیت» و «سلامت» باشیم.
بهرام‌نیا استاندار ایلام اضافه کرد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های برگزاری انتخابات تقویت شوند و با آمادگی کامل و هم‌چنین با رعایت اصل بی‌طرفی تسهیل‌گری کنیم و زیرساخت‌ها را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تکمیل کنیم.
وی عنوان کرد: در مسیر گفتمان شهدای خدمت، مدیران با همه توان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و استمرار خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.
استاندار ایلام در پایان این نشست با اشاره به آغاز به کار مجلس دوازدهم، به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *