0

شورای برون مرزی بهانه است/فدراسیون دوومیدانی احترام‌ها را حفظ کند

شورای برون مرزی بهانه است/فدراسیون دوومیدانی احترام‌ها را حفظ کند
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین دوره رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا طی روزهای ۹ الی۱۲ خرداد ماه جاری به میزبانی شهر بصره در کشور عراق برگزار خواهد شد. طبق اعلام فدراسیون دوومیدانی ایران؛ ابتدا قرار بود اورنگ مستقیم به عنوان سرپرست و ایمان روغنی، روزبه اسدی بخش، جعفر ابراهیمی و راهبه فتاحی به عنوان مربی تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات را همراهی کنند. راهبه فتاحی از حضور در این رقابتها انصراف داد و ایمان روغنی نیز از سوی فدراسیون خط خورد.
ایمان روغنی، مربی دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار مهر در واکنش به خط خوردنش از کادر فنی تیم ملی برای مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: واقعیت این است که سوالهای زیادی برای خود من در مورد اعزام ملی پوشان و مربیان به این رقابت‌ها مطرح است. زمان دقیق مسابقات از چند ماه قبل مشخص بود و درست ترین روش هم این بود که ابتدا یک انتخابی برگزار شود و در ادامه بر مبنای نتیجه این انتخابی‌ها ورزشکاران اعزامی معرفی شوند.
وی افزود: البته فدراسیون به صورت خیلی مختصر و برای یکسری ماده‌های محدود این کار را انجام داد اما در نهایت اصلا مشخص نشد دوومیدانی کاران با چه رویکردی دعوت شدند. قطعا این وسط حق یکسری ورزشکاران در برخی از ماده‌ها ضایع شد که باعث رنجش آنها نیر شده است.
این مربی دوومیدانی با بیان اینکه که از طریق همسرم مطلع شدم که از تیم ملی خط خوردم؛ عنوان کرد: مساله‌ای که در این میان بیشتر از هر چیز باعث ناراحتی من شده نحوه اطلاع رسانی فدراسیون است. به من از چند مدت قبل پیشنهاد شد که در این سفر کنار تیم باشم که من هم پذیرفتم. در این مدت هم بارها برنامه اعزام تغییر کرد مثلا قرار شد تیم ابتدا یک مسیر را هوایی برود و بعد ادامه راه را زمینی و یک روز هم اعلام شد که سفر کامل به صورت زمینی است. با این حال من بخاطر تیم ملی و ملی پوشان پای تعهدی که داشتم ماندم و انصراف ندادم.

رکورددار سابق دوومیدانی اضافه کرد: اما درست چند ساعت مانده به اعزام با خود من هم نه بلکه با همسرم تماس گرفتند و اعلام کردند شورای برون مرزی با اعزام من مخالفت کرده است. من به این موضوع شک دارم یعنی در بین آن ۵۲ نفر فقط من مشکل اعزام داشتم؟ حتی در صورت پذیرفتن این مساله گله من از فدراسیون این است که آیا وظیفه خودش نمی‌دانست که از مربی خود حمایت و کمی رایزنی کند؟
این مربی دوومیدانی در ادامه گفت: ۲۲ سال است که در این رشته فعالیت دارم و از قهرمانان این رشته هستم. در این سالها ورزشکاران خوبی را برای دوومیدانی ایران تربیت کردم که نمونه آن نازنین فاطمه عیدیان است که در آسیا خوش درخشید. هرگز در این سالها این شیوه مدیریت و بی‌حرمتی به مربیان را ندیده بودم و صرفا این موضوع باعث رنجش من شده است. این سفر برای من چیزی نداشت چه بسا که حتی تیم هم در وضعیت خوبی اعزام نشده است. گویا اتوبوس تیم مردان بین راه خراب شده و ملی پوشان با تاکسی راهی شدند. تنها انتظار من این بود که فدراسیون رفتاری متناسب با جایگاهم با من داشته باشد.
روغنی با بیان اینکه که برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم؛ گفت: خوشبختانه تیم اعزام شده و برای تک تک آنها آروزی موفقیت دارم. خوشحالم که شاگردانم در این اعزام هستند مطمئنم بازهم مانند همیشه می‌درخشند. هر چند برخوردی که با من شد کمی تمرکز آنها را بهم ریخت ولی قطعا آنها تلاش خواهند کرد بهترین نتیجه را کسب کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *