0

ادارات گناوه در برگزاری برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد همکاری کنند

ادارات گناوه در برگزاری برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد همکاری کنند
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی دوشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه گفت: برنامه‌های امسال به مناسبت‌های خرداد ماه به دلیل شهادت جانگداز رئیس جمهور و شهدای خدمت از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی افزود: برنامه‌های مختلفی به منظور گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و همچنین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: برنامه محوری به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان گناوه در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح ۱۴ خرداد در مصلی جمعه با سخنرانی امام جمعه گناوه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین برنامه گرامیداشت قیام پانزدهم خرداد نیز در یادمان شهدای گمنام برگزار خواهد شد.
مردانی گفت: علاوه بر این برنامه‌های محوری، برنامه‌های جانبی در مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مذهبی و سطح شهرستان از سوی هیأت‌های مذهبی، تشکل‌های فرهنگی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: همه ادارات و نهادها همانند سال‌های گذشته در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌ها همکاری و پشتیبانی لازم را داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *