0

مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان برگزار شد

مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان برگزار شد
بازدید 16

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری دیدار معوقه و پایانی سی و ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان که با برتری تیم مس قهرمان این فصل، پرونده این دیدارها بسته شد.
در حالیکه قرار بود این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شود به دلیل حضور وزیر در جلسه هیات دولت، این آئین با مراسم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان، مناف هاشمی دبیرکل کمیته المپیک، رییس ایرانسل حامی تیم های ملی هندبال، روسای سابق فدراسیون هندبال، برخی مسئولان استانهای کرمان و دهدشت در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران برگزار شد.
در ابتدا با اعلام سکوت، با نوحه سرایی یاد و خاطره رییس جمهور شهید و شهدای خدمت گرامی داشته شد.
در ادامه این مراسم برترین های لیگ سی و ششم معرفی شدند.
دروازه بان برتر: علی رحیمی کازرونی از مس کرمان بغل چپ: افشین صادقی از مس کرمان بغل راست: حسین جهانی از تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بازیکن پخش: امیرحسین پیروز بخت از نفت و گاز گچساران گوش راست: میلاد قلندری از سپاهان اصفهان گوش راست: مجتبی حیدرپور از مس کرمان خط زن: یاسین کبیریان جو از سپاهان اصفهان پدیده مسابقات: طاها شکوهی از نیروی زمینی شهبد شاملی کازرون بازیکن اخلاق: بهرام رستمی از نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مربی اخلاق: سید محمد موسوی مربی مس کرمان بهترین بازیکن لیگ: امیدرضا سرپوشی از گیتی پسند اصفهان
در این مراسم از مجید پارسایی، سرمربی تیم فرازبام خائیز دهدشت به پاس توجه ویژه به هندبال و کشف استعدادهای نوجوان و جوان هندبالی تجلیل شد.
در پایان هم کاپهای قهرمانی سه تیم اول از سوی مسئولین حاضر در سالن به آنها اهداء شد و تیم مس کرمان کاپ قهرمانی را به خانه برد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *