0

آیت‌الله رییسی خستگی‌ناپذیرترین رییس جمهور تاریخ انقلاب بود

آیت‌الله رییسی خستگی‌ناپذیرترین رییس جمهور تاریخ انقلاب بود
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار علیرضا تنگسیری شامگاه جمعه در آئین افتتاحیه اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد که همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت با حضور مسؤولان و مردم در مصلی الغدیر (نمازجمعه) شهر لامرد برگزار شد ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت شهیدان آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید، شهید امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه ایران و دیگر همراهان شهیدشان به عظمت حماسه سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی فتح خرمشهر و نقش رزمندگان لامردی در این عملیات اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبری فرمودند دوران بزن و در رو تمام شده است و هیچ وقت نیروی دریایی در مقابل دشمن سر خم نکرده و از دشمن نهراسیده و امروز هم اگر استکبار جهانی دست از پا خطا کند اقدام می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین بیان کرد: شهدای ما زنده و نظاره‌گر این مجلس و میزبان این جلسه هستند؛ به ما درس شهامت و شجاعت و ایثار دادند و خانواده‌های شهدا نیز چشم و چراغ این ملت و الگوی ایثارگری هستند.
وی با بیان این مطلب که هرچه داریم از شهدا داریم و کسی که به ما شهامت ایستادگی در برابر دشمن داد مقام معظم رهبری بود؛ افزود: شهدا رفتند که ما بمانیم و افتخار کنیم که ایرانی هستیم.
سخنران این مراسم تصریح کرد: شهرستان لامرد و مهر، علما و مردان بزرگی را به خود دیده و این شخصیت‌ها زحمات فراوانی را برای این کشور و منطقه کشیده‌اند و پرچمدار معنویت هستند.
ردای شهادت برای آیت الله رئیسی دوخته شده بود
سردار تنگسیری گفت: شهادت رئیس جمهور، خادم الرضا رئیسی عزیز اتفاقی نیست و این افتخار و مقام همچون لباسی است که به اندازه هر کس که شد و به تنش آمد انتخاب می‌شود و اخلاص و توکل بر خداوند سبحان یکی از شاخصه‌های مهم این شهید بود.
وی به بیان اینکه رئیس جمهور شهید یک روز جمعه در خانه نبود ئ همواره پیگیر کار مردم بود گفت: شروع کار شهید رییسی از اهوازبود و مشکلات فاضلاب اهواز را حل کرد و اگر مشکلی را می‌دید همانند تعطیلی کارگاه‌ها و شرکت‌ها اقدامات شایسته‌ای انجام می‌داد.

این مقام ارشد نظامی به ولایتمداری شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: گوش به فرمان ولایت بود و خود را خادم این ملت می‌دانست و در طول دوران انقلاب اسلامی رئیس جمهوری را نداشتیم که همانند ایشان خستگی ناپذیر باشد.
سردار تنگسیری گفت: آیت الله رئیسی صبور و مهربان بود و به مردم احترام می‌گذاشت و شخصیتی شجاع و نترس بود و در یک کلام همانند رهبری بود و اولین رئیس جمهوری بود که بعد از تحولات سوریه به این کشور سفر کرد و در بازار آنجا رفت و آمد کرد و شب در سوریه ماند و این خط را شکست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خیلی‌ها به رئیس جمهور شهید تهمت و ناروا گفتند اما هیچ وقتی لب به شکایت نگشود تاکید کرد: جایگاه شهدا خیلی بالا و رفیع است.
عملیات آزادسازی خرمشهر عملیات «اولین‌ها» بود
وی در قسمتی دیگر از سخنان خود به عملیات غرورآفرین الی بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: نفرات عراقی برای دو شهر هویزه و خرمشهر بیش از ۱۶۰ هزار نفر نیرو آورده بودند و رزمندگان ما در مقابل آنها ایستادگی کردند.
دریادار تنگسیری افزود: این دومین عملیات مشترک سپاه و ارتش بود و تا قبل از فتح‌المبین چنین عملیات مشترکی نداشته‌ایم و به مدد این عملیات ارتش قهرمان و سپاه دشمن را زمین‌گیر کردیم و از نظر بعد فنی نیز عملیات بیت المقدس چندین «اولین بار» در خود داشت و برای اولین بار بود که از دو رودخانه کرخه و اروند رود عبور کردیم.

وی در همین زمینه گفت: اولین عملیاتی بود که بیشترین پیاده روی را کردیم، اولین بار با مین‌های جهنده، خودرویی و زنده تانک مواجه می‌شدیم و برای اولین بار دو شهر را آزاد کردیم و باید نسل به نسل این رشادت‌ها را انتقال دهیم تا حماسه غرور آفرین‌ها ماندگار شود.
این همایش با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، موسی موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در ادوار مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمد جواد آزاد امام‌جمعه لامرد و مهر، فرمانداران دو شهرستان لامرد و مهر و جمعی دیگری از مسؤولین، خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همچنین با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور استان برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *