0

عبادی‌پور: فقط پشیمانی برایمان ماند/ نه تمرکز داشتیم نه کنترل!

عبادی‌پور: فقط پشیمانی برایمان ماند/ نه تمرکز داشتیم نه کنترل!
بازدید 29

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران بامداد پنج‌شنبه به مصاف صربستان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد.
میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این مسابقه اظهار کرد: می‌توانستیم در ست نخست برابر صربستان خیلی راحت حتی با اختلاف ۱۰ امتیازی برنده مسابقه باشیم، خیلی از حریف پیش بودیم اما این اتفاق متأسفانه نیافتاد و فقط پشیمانی بعد از باخت برایمان باقی ماند.
عبادی‌پور با تاکید بر اینکه نباید چنین اتفاقاتی در والیبال ایران رخ دهد، تصریح کرد: اگر در امتیازات برابر بودیم می‌گفتم آنها با تجربه‌تر عمل کردند و ما را بردند اما وقتی ۶ امتیاز از حریف پیش هستید نباید ست را واگذار کنید این یکی از بزرگترین ضعف‌های ایران در تمام مسابقات است.
وی خاطرنشان کرد: این واگذاری ست با وجود اختلاف امتیاز داشتن از حریف به دلیل عدم تمرکز و کنترل روی بازی رخ می‌دهد و متأسفانه نمی‌توان کاری کرد. فقط می‌توانم به تیم صربستان تبریک بگویم و امیدوارم که در دیدارهای بعد به بهترین شکل عمل کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *