0

اولویت دشمن انحراف انتخابات است

اولویت دشمن انحراف انتخابات است
بازدید 13

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت و حساسیت بالای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: رفراندومی که مردم در تشییع پیکر شهدا به نمایش گذاشتند، ثابت کرد که نظام پویا است و به سمت تعالی حرکت می‌کند.
امام جمعه لاهیجان افزود: فقدان مسؤولان دلسوز در حرکت سمت تعالی و پویایی نظام اسلامی، خللی وارد نمی‌کند و خط تولید مردانی همچون حاج قاسم‌ها و رئیسی‌ها همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه دشمن در صدد تقویت بهانه‌هایی برای عدم شرکت در انتخاب است، خاطرنشان کرد: نخستین گام افسران جنگ نرم و افرادی که در جبهه جهاد تبیین حضور دارند، به حداقل رساندن چنین بهانه‌هایی است.
حجت‌الاسلام سلیمانی گفت: حضور در انتخابات علاوه بر وظیفه برای مردم یک حق به شمار می‌آید؛ امروزه در بسیاری از کشورها مردم برای رسیدن به این حق کشته می‌شوند؛ به این خاطر است که دشمن برای به انحراف کشیدن انتخابات تلاش می‌کند.
امام جمعه لاهیجان با تأکید بر هدف دشمن مبنی بر به انحراف کشیدن انتخابات گفت: دشمن این هدف را در اولویت بالاتری از منصرف کردن مردم در رأی دادن قرار داده است؛ دشمنی که دیروز بر طبل شرکت نکردن در انتخابات می‌کوبید، امروز تلاش می‌کند انتخابات را به انحراف بکشاند.
وی دو گفتمان مهم در انتخابات را در جریان توصیف کرد و توضیح داد: دو گفتمان ادامه راه شهید رئیسی و آنچه در مقابل گفتمان شهید رئیسی است در جریان است؛ چشم داشتن به غرب و روی گردانی از آن خالص شده این دو گفتمان است.
حجت‌الاسلام سلیمانی با اشاره‌ای به گفت وگوهای تلویزیونی تصریح کرد: تولید داخل و سیاست خارجی عزت مدارانه یک سوی داستان و تأکید تقویت بر مذاکره با غرب داستان دیگری است؛ از این رو کنشگران عرصه جهاد تبیین باید تلاش بیشتری در مقابله با به انحراف کشیده شدن انتخابات داشته باشند.
امام جمعه لاهیجان با مد نظر قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب در چهاردهم خرداد امسال تأکید کرد: باید اخلاق انتخابات و تقوای سیاسی در پیش برد انتخابات مورد توجه بسیار قرار گیرد؛ این اخلاق مداری باید تبیین شود؛ باید گفتمان‌ها را نقد کرد و از نقد افراد و تخریب آنان پرهیز شود.
وی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را واقف به لزوم اخلاق مداری و اهمیت آن برای مردم عنوان کرد و گفت: اخلاق مداری شهید آیت‌الله رئیسی پیش و پس از انتخابات باعث محبوبیت وی در بین مردم شد؛ امروز هم کاندیدایی که می‌خواهد در انتخابات موفق باشد باید به آرمان‌ها و گفتمان این شهید عزیز نزدیک باشد و اخلاق انتخاباتی را رعایت کند.
حجت‌الاسلام سلیمانی شهید آیت‌الله رئیسی را ریل گذار گفتمان اصیل اسلامی معرفی و تصریح کرد: اعتقاد به وعده‌های الهی، مردم را به میدان می‌آورد و با پیروی از ولی فقیه نمادها و نمودهای اصلی انتخاب پیروزی نهایی مردم حزب الله محقق خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *