0

اقتدار جامعه موجب ثبات قدرت آن می‌شود/ از تبعیض بیزاریم

اقتدار جامعه موجب ثبات قدرت آن می‌شود/ از تبعیض بیزاریم
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان پیش از ظهر شنبه در جمع مردم سنندج در پارک سپیدار مورد استقبال مردم قرار گرفت و اظهار کرد: شرکت من در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از بین بردن تبعیض و بی عدالتی است.
پزشکیان ادامه داد: قدرت مملکت به نیروی نظامی و امنیت مملکت است اما اقتدار آن بسته به مردم و حضور آنها در جامعه است و اگر بخواهیم قدرت جامعه را در نظر بگیریم حضور و پشتوانه مردم نیاز است.
وی بیان کرد: بی عدالتی منجر به گریزان شدن جامعه می‌شود در حالی که برای توسعه اجتماعی، اقتصادی، فکری و سیاسی باید عدالت را اعمال کنیم و اگر عدالت اعمال نشود اقتدار نداریم.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: صداقت لازمه توسعه و جلب اعتماد مردم است و مسؤولان باید با مردم صادق باشند.
پزشکیان ادامه داد: ما نمایندگان، وزرا، رؤسا، روحانیون و همه باید در برابر حرف‌های خود عمل کنند و پایبند باشند و باید با مردم صادق بود.
وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم فقط عده‌ای و یک گروه قدرت را در دست بگیرند و درصحنه باشند، اضافه کرد: باید بگوییم ما مردم ایران کرد، ترک و بلوچ و غیره حق تصمیم گیری، حق مشارکت و انتخاب داریم.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم تصمیم می‌گیرند که به چه کسی رأی دهند، افزود: مردم اگر در صحنه باشند می‌توانند جلوی عده‌ای که تصور می‌کنند فقط خودشان در جامعه باید باشند را بگیرند، اما شاخص درستی و اقتدار ملت، مردم جامعه است.
پزشکیان ادامه داد: اقتدار جامعه ملت است که موجب ثبات قدرت جامعه می‌شود و در برابر فساد و رانت و تبعیض باید بایستیم چرا که عوامل بر هم زدن اقتدار است و به عده‌ای که کاسبان تحریم هستند نباید اجازه داد فعالیت کنند.
وی گفت: باید به زندگی برسیم که همه مردم به آن افتخار کنند و ما زندگی را همراه با عدالت می‌خواهیم و از تبعیض و زورگویی بیزاریم و انصاف و عدالت را می‌خواهیم.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مرز به عنوان یک فرصت یاد کرد و گفت: مرز امروز به تهدید تبدیل شده و جوانان ما مجبور به کولبری شدند و باید به جایی برسیم که از فرصت مرز بهترین استفاده را برد.
پزشکیان با اشاره به جایگاه زنان و دختران اذعان کرد: با هر برخورد خشن با خواهران و دخترانمان مخالفیم و اجازه نمی‌دهیم که چنین اتفاقی بیفتد و باید کاری کنیم که زنان همچون مردان بتوانند در جایگاه‌های علمی، مدیریت، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جای خود را بیابند و فرقی بین زن و مرد نیست.
دختر پزشکیان در این سفر وی را همراهی کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *