0

مهمترین برنامه در کردستان از بین بردن محدودیت و بی عدالتی است

مهمترین برنامه در کردستان از بین بردن محدودیت و بی عدالتی است
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان صبح شنبه در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خدمت مردم کردستان هستیم و ان شاءالله اگر انتخاب شوم به امید خدا کارها را پیگیری و زمینه پیشرفت این استان را فراهم می‌کنیم.
پزشکیان در پاسخ به سوال اینکه آیا افراد کرد هم در کابینه کشور حضور خواهند داشت، گفت: قطعاً بر اساس شایستگی و توانایی همه افرادی جایگاه خود را خواهند داشت و فرقی نمی‌کند از چه قومیتی باشند چرا که ایران را مردم شایستگان اداره می‌کنند نه تنها یک گروه و جناح خاص که اداره کننده باشند.
وی در پاسخ به سوال اینکه آیا مناظرات عادلانه بود، ادامه داد: در مناظرات چند نفر در برابر یک نفر قرار داشت و من تا پایان حضور دارم و از دیگران باید بپرسید که حضور دارند و یا نه.
پزشکیان به مهمترین برنامه خود در مناطق مرزی اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی ما از بین بردن محدودیت‌ها است و این بی عدالتی و تبعیضی را در جامعه وجود دارد حذف کنیم.
وی اعلام کرد: از نظر منطقه‌ای، نیروی انسانی و جنسیت، زنان، مردان و مناطقی داریم که از نظر اشتغال، صنعت، پول و سرمایه ظرفیت وجود دارد این وضعیت اگر از بین برود ما خواهیم توانست رفاه ملی ایجاد کنیم و برای عزت ایران به جایگاهی برسیم که به جای اینکه جوانان بخواهند و آرزو داشته باشند به جای دیگر بروند دیگران آرزو کنند به اینجا بیایند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *