0

قهرمانی کامپوند مردان/ مدال نقره و برنز برای میکس کامپوند و ریکرو

قهرمانی کامپوند مردان/ مدال نقره و برنز برای میکس کامپوند و ریکرو
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت‌های بین المللی جمهوری چک، امروز ملی پوشان تیروکمان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز مسابقات شدند که نتایج آن به شرح زیر است:
در ماده تیمی کامپوند آقایان، تیم کشورمان متشکل از سینا منشازاده و هادی نوری در مرحله فینال با نتیجه مقتدرانه ۱۵۶ بر ۱۴۹، تیم هند را شکست داد و عنوان قهرمانی مسابقات و مدال طلا را از آن خود کرد.
در ماده میکس کامپوند، تیم کشورمان متشکل از فاطمه همتی و هادی نوری در مرحله فینال برابر تیم چین ۱۵۱ بر ۱۴۸ نتیجه راواگذار کرد و با ایستادن در جایگاه دوم موفق به کسب مدال نقره شد.
در ماده میکس ریکرو، تیم کشورمان متشکل از غلامرضا رحیمی و سمیه رحیمی در مرحله رده بندی برابر تیم چین ۵ بر ۳ شکست دادو موفق به کسب مدال برنز شد.
در ماده تیمی کامپوند بانوان، تیم کشورمان متشکل از فاطمه همتی و فرزانه عسگری از در مرحله رده بندی با اختلاف نزدیک ۱۵۰ بر ۱۴۶ نتیجه را برابر تیم چین واگذار کرد و در جایگاه چهارم ایستاد.
در ماده تیمی ریکرو بانوان، تیم کشورمان متشکل از سمیه رحیمی و مرضیه تفضلی در مرحله رده بندی در تیر طلایی با اختلافنزدیک ۵ بر ۴ نتیجه را برابر تیم آمریکا واگذار کرد و در جایگاه چهارم ایستاد.
در ماده تیمی ریکرو آقایان، تیم کشورمان متشکل از غلامرضا رحیمی و محمدرضا عرب عامری در مرحله رده بندی برابر تیم هند درتیر طلایی با اختلاف نزدیک ۱۹ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کرد و در رده چهارم ایستاد.
گفتنی است در آخرین رقابت‌های جهانی پیش از پارالمپیک توکیو تیم ایران موفق به کسب یک مدال نقره و یک نشان برنز شده بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *