0

رمز اقتدار کشور وحدت است

رمز اقتدار کشور وحدت است
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به مسأله مهم انتخابات، اظهار کرد: منتخب مردم ایران، امروز با رأی مردم معلوم خواهد شد و ۱۲ مرداد مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب برگزار می‌شود و شنبه ۱۶ تیرماه نیز شنبه مهربانی و الفت و فراموشی رقابت و تقویت رفاقت است و آغاز چهار سال خدمت جهادی است.
امام جمعه ساوه افزود: امروزه تکلیف مسؤولان خدمت، گشایش و بازگشایی قفل چرخه اقتصاد است، از این رو مدیران مکلفند تدبیر کنند تا هیچ بیکاری پیدا نشود و چراغ هیچ دستگاه و کارخانه‌ای خاموش نشود.
حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: اکنون درس عزتمندی، تسلیم ناپذیری، عشق، شهادت، ایثار، مقاومت، آشنایی با فرهنگ جنگ، ایثار و شهادت وظیفه همه و درسی از عاشورا است.
وی به حادثه عاشورای ۸۸ اشاره کرده و افزود: سران فتنه در آن ایام، آشوبگران را مردان خداجوی نامیدند و امروز نیز همین غرب گرایان و فتنه گران، سرداران وحدت و امنیت و مقاومت را که برای ایران اسلامی و کشورهای مسلمان امنیت و فخر و افتخار آفریدند و با کلماتی که شایسته خودشان است مورد توهین قرار داده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *