0

انتخابات فرصتی برای تعیین سرنوشت است

انتخابات فرصتی برای تعیین سرنوشت است
بازدید 4

رسول شیخی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: مردم در ۱۱ روز حساس ۱۱ اسفند، ۸ تیر و ۱۵ تیر حضوری معنادار و بسیار آگاهانه داشتند.
وی افزود: مردم کردستان حضوری باشکوه داشتند که در مسیر سیاست نظام مبتنی بر دموکراسی و مردم سالاری نمودی عینی از مشارکت همراه با بصیرت در انتخابات داشتند.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات به مردم فرصت می‌دهد که سرنوشت خود و انتخاب حکومت خود را معنا ببخشند و تنها راه برای تعیین سرنوشت همین مسیر مشارکت است.
شیخی‌زاده گفت: مشارکت آحاد جامعه در همه اجتماعات به درستی انجام شده و کارگزاران و دولت‌مردان باید وظیفه خود در قبال مردم را عملی کنند.
وی بیان کرد: مردم پای کار نظام هستند و سیاست کشور مبتنی بر مردم سالاری است. نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملاک و معیارهای قدرت‌های جهان بر مبنای مشارکت مردم تعیین می‌شود و بحث مشارکت حداکثری دارای اهمیت است.
شیخی‌زاده افزود: درصد آرای بالا نفوذ و قدرت را بیشتر می‌کند و این اقتدار در عرصه بین‌المللی و داخلی با مشارکت مردم ممکن می‌شود.
وی یادآور شد: اقتدار نظام و سیاست ما بر مبنای مشارکت مردمی و مقبولیت همراه با احترام و عزت است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: این مشارکت منافع مردم را بیشتر می‌کند و در قدرت چانه‌زنی دولت مؤثر است. شیخی‌زاده گفت: جنس مطالبات و خواسته ما متفاوت است نسبت به سایر استان‌ها مشکلات ما معیشتی، اقتصادی و بیکاری است که با دست در دست هم نهادن و مشارکت بالا حل می‌شود پس حتماً مشارکت حداکثری باید باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *