0

بیش از ۱۰ هزار فقره پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد

بیش از ۱۰ هزار فقره پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد
بازدید 26

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر اسدی در این خصوص اظهار کرد: معاونت حل اختلاف استان با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ صبر (صلح، بخشایش و رضایت) و افزایش میزان مصالحه در اختلافات و دعاوی اقدام به اجرای طرح پویش فرهنگی صلح و سازش با عنوان «به حرمت مردان خدا می بخشم» از ۱۴ خرداد تا هفتم تیر کرد.
وی اضافه کرد: طی مدت اجرای این پویش اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف در سراسر حوزه‌های قضائی استان با استفاده از ظرفیت‌های معنوی ایام شهادت شهدای خدمت، سالروز رحلت امام خمینی (ره) و ایام شهادت شهید آیت الله بهشتی و یاران ایشان و استفاده از ارادت قلبی مردم به این مردان الهی موفق به ایجاد صلح و سازش در بیش از ۱۰ هزار فقره پرونده اختلاف شدند.
رئیس شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت پرونده‌های خانواده و اهتمام جدی شوراهای حل اختلاف در امر مصالحه و آشتی بین زوجین افزود: با توجه به اهمیت خانواده و لزوم اقدامات اثربخش در زمینه تحکیم بنیان خانواده، شوراهای حل اختلاف استان طی مدت اجرای این پویش موفق به ایجاد صلح و سازش در بیش از ۷۰۰ پرونده خانواده (۷۱۲ فقره) شدند.
اسدی ادامه داد: همچنین ایجاد صلح و آشتی زوجین در قریب به ۱۰۰ پرونده طلاق (۹۸ فقره) از اقدامات انجام شده در راستای این پویش بود و مانع فروپاشی کانون گرم این خانواده‌ها و بروز آسیب‌های اجتماعی ناشی آن شد.
وی گفت: صلح و سازش نزدیک به ۵۰۰ فقره پرونده اجرایی در واحدهای اجرای احکام مدنی شوراهای حل اختلاف و صلح و سازش ۱۵۹ فقره پرونده زندانی دار در شعب شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان‌های استان و آزادی بسیاری از این زندانیان نیز از نتایج اجرای این پویش بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *