0

اجلاسیه فرزندان شاهد شرق مازندران برگزار شد

اجلاسیه فرزندان شاهد شرق مازندران برگزار شد
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی داودی فرماندار گلوگاه پیش از ظهر پنجشنبه در پیش اجلاسیه فرزندان شاهد شرق مازندران و یکی از فرزندان شاهد شرق مازندران اظهار کرد: شهدا مردان خدا هستند که با سر رفتند و ساده برگشتند و یاد و نام ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان‌مازندران را گرامی می‌داریم و یاد امامی که معجزه عصر بود و دین را از محرومیت و حصار خارج کردند.
وی افزود: دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان‌مازندران به زودی برگزار می‌شود که ۷ اجلاسیه فرزندان و همسران شهدا اجرا می‌شود و اولین‌پیش اجلاسیه در منطقه ما برگزار شد.
فرماندار گلوگاه یادآور شد: اجلاسیه شهدای طلاب، فرهنگی ورزشی و… برگزار می‌شود و فرزندان شاهد رهرو پدران بودند و امروز راهبر هستند.
داودی گفت: امروز شهید ما را گرد هم جمع کرد و واژه ملی و دینی و انسانی است و مسؤولیت سنگینی امروز ما باید با خروجی یاد و پیام شهدا همراه باشد و یاد شهدا باید در همه جامعه طنین انداز باشد.
وی افزود: نسل‌های آینده باید متوجه آیت و ارزش باشند که نیاز دیگران را بر خود ارجح دانستند و از خود گذشتند تا ما بمانیم و اگر یاد شهدا فراموش شود، پیام شهدا در قهقرا می‌رود.
فرماندار گلوگاه خاطر نشان کرد: اخلاق در گفتار و رفتار رویکرد شهدا بود و صلابت و یکرنگی و حس خروج از منیت داشتند و پیام شهدا اعتقاد به توحید خداوند بود و اینکه سنگر را خالی نکنید، رهبری را تنها نگذارید، حجاب و عفاف را رعایت کنید که حلقه مفقوده است که نسل جدید شهدا را نمی‌شناسد.
داودی گفت: کنگره با برجسته کردن صوت، نامه، دست خط، وصیت نامه و… تلاش دارد تا شهدا به درستی به نسل جدید شناسانده شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *