0

غده سرطانی اسرائیل رو به زوال است

غده سرطانی اسرائیل رو به زوال است
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه سرزمین تمدن ها شامگاه امروز شنبه ۶ مرداد با محوریت کشورهای مقاومت با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، معاونان شهردار تهران و برخی از سفرای کشورهای اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا در برج میلاد افتتاح شد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در این مراسم گفت: امیدوارم مردان، زنان و جوانان این مرز و بوم با حضور در این مکان از این وجهه ویژه بهره‌برداری شده از هنر و نشانگر مقاومت استفاده کنند.
وی افزود: ما نظاره‌گر تحولاتی هستیم که معادلات قدرت در جهان را متفاوت‌تر از گذشته خواهد کرد. در این تحولات از استکبار و بهره‌کشی از مردم توسط قدرت‌های ظالم عبور خواهیم کرد و مقدماتی فراهم خواهد شد که عالم به سمت پایه گذاری و زمینه سازی ظهور کبری و عدالت گستری در جهان خواهد رفت.
شهردار تهران با اشاره به محتوای به نمایش درآمده در سطح کلی پارک سرزمین تمدن‌ها گفت: منطقه ما پیشینه تمدنی ویژه‌ای دارد و امروز نماد مقاومت است و در سطح کلی پارک سرزمین تمدن‌ها با کار برجسته هنری تمدن شش کشور محور مقاومت با محوریت فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف به نمایش در می‌آید که در آن تمدن ایران اسلامی با غنای فرهنگی‌اش در کنار تمدن عراق بزرگ و موثر در منطقه به همراه تمدن کشور یمن، نماد مقاومت و حریت، در کنار تمدن سوریه مظلوم که در یک دهه گذشته مورد ظلم قرار گرفت و با گوهر مقاومت سرپا مانده است، به همراه تمدن لبنان مقاوم با حزب الله سرافرازش با هدف نشان دادن مظلومیت فلسطین و آزادی قدس شریف به نمایش در خواهد آمد.
وی افزود: در سطح کلی پارک سرزمین تمدن‌ها هم تجلی تمدن گذشته کشورهای اسلامی محور مقاومت را داریم و هم عنصر مقاومت را به عنوان کلید اصلی خروج ملت‌های منطقه از مشکلات به رخ می‌کشیم.
زاکانی گفت: منطقه غرب آسیا با مقاومت رنگ دیگری گرفته است و امروز غده سرطانی اسرائیل رو به زوال است و ما امیدواریم در این افق بلند نیز که انتهای آن با پیروزی همراه است بتوانیم گوشه‌ای از غم و رنج مردم فلسطین و همه کشورهای مظلوم دنیا را با هنر به درستی نشان دهیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *