0

شناسایی متکدیان اتباع خارجی در استان بوشهر/ ساماندهی کودکان کار

شناسایی متکدیان اتباع خارجی در استان بوشهر/ ساماندهی کودکان کار
بازدید 30

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به بخشی از عملکرد حوزه اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر اشاره و اظهار کرد: ساخت پنج واحد سرپناه در مهمان‌شهر مسکونی دالکی و احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در روستای خلیفه بخش شبانکاره با همکاری کمیساریای سازمان ملل در دولت سیزدهم به انجام رسیده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: شناسایی متکدیان و ساماندهی کودکان کار و برقراری بیمه سلامت اتباع خارجی از دیگر اقدامات اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر بوده است.
طرد اتباع خارجی غیرمجاز
وی به اجرای طرح‌های جمع آوری و طرد اتباع خارجی غیرمجاز اشاره کرد و گفت: تاکنون واکسیناسیون و بیماریابی اتباع خارجی ساکن استان و ساماندهی دانش آموزان و دانشجویان اتباع خارجی صورت گرفته است.
پورات عنوان کرد: برای بیش از ۵۰۰ نفر صدور شناسنامه فرزندان حاصل از ازدواج بانوان ایرانی با مردان خارجی در استان بوشهر صادر شده است.
وی گفت: همچنین نمایشگاه خدمت، رشد و شکوفایی اتباع خارجی به صورت استانی و کشوری و شناسایی کارآفرینان و فعالان اقتصادی و جذب آنان در بوشهر انجام شد.
برگزاری یادواره شهدای اتباع خارجی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: تعداد ۲۳ مواکب مذهبی اتباع خارجی در سطح استان بوشهر شناسایی و ساماندهی شد و مبلغ ۵۴۱ میلیون تومان در راستای کمک و حمایت از اتباع نیازمند و آسیب پذیر در استان پرداخت شد.
پورات خاطرنشان کرد: اهدای یک دستگاه دیالیز از سوی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان به بیمارستان کنگان، برگزاری یادواره شهدای اتباع خارجی و اجرای طرح توزیع کارت‌های هوشمند اتباع خارجی بخش دیگری از اقدامات انجام شده اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *