0

پیام تسلیت هیأت‌های عزاداری ایران به هیأت الروضتین لبنان

پیام تسلیت هیأت‌های عزاداری ایران به هیأت الروضتین لبنان
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت‌های آئین حسینی تهران، هنر تهران، ثارالله زنجان و فداییان حسین اصفهان در پیامی شهادت فواد شکر از فرمانده حزب‌الله را به هیأت الروضتین لبنان تسلیت گفتند. در متن این پیام آمده است:
حسین علیه‌السلام اسم رمز آزادگی و شرف در تمام دوران‌هاست. در این میان مردانی هستند از تبار او که با جهاد عظیم خود پرچمش را بر قُلل رفیع انسانیت می‌نشانند و فؤاد شُکر یکی از بزرگترین این مردها بود؛ او که در تمام طول حیاتش لحظه‌ای در نبرد حق علیه باطل بر زمین ننشست و در تمام لحظات این مبارزه، قطب‌نمای جانش را با اباعبدالله تنظیم کرد.
پس هم‌زمان در میدان نیروی نظامی می‌ساخت و در محله حسینیه برپا می‌کرد تا جهت مبارزه گم نشود؛ در میدان شمشیر می‌زد و در حسینیه بر سینه می‌کوبید تا اسم رمز فراموش نشود.
برای او فرقی نداشت میدان مبارزه در لبنان باشد یا بوسنی، دشمن اسرائیل باشد یا داعش.
کافی بود صدای مظلومی در نقطه‌ای از عالم بلند باشد تا خودش را به همان‌جا برساند و برای خدا و به نام اباعبدالله از حق مظلوم دفاع کند. پیداست که چنین مجاهد للهی عاقبتی نخواهد داشت مگر به شهادت.
ما جمعی از هیأت‌ها که امروز عزادار این برادر همسنگر هستیم؛ شهادت عزتمندانه او را به جبهه مقاومت تسلیت می‌گوئیم و خود را ادامه دهنده راه این فرمانده مجاهد حسینی می‌دانیم.
پس تا نفس داریم و خادم خیمه حسینیم، به یادش در روضه‌ها اشک می‌ریزیم و به نام مولایش در نبردها شمشیر می‌زنیم تا منتقم خون پاکش باشیم.
باشد که فردای رستاخیز مقابل او و امامش اباعبدالله الحسین علیه‌السلام سرمان بلند باشد.
فواد شکر مشهور به حاج محسن از فرماندهان حزب‌الله لبنان مؤسس هیأت عزاداری الروضتین در لبنان بود و رئیس هیأت امنای این هیأت بود که بسیاری از مداحان سرشناس ایران از جمله میثم مطیعی، مهدی رسولی، سیدرضا نریمانی، حسین طاهری، محمدحسین پویانفر، سیدامیرحسینی و … در آن مرثیه‌خوانی کرده بودند.
شهید فواد شکر فرمانده نظامی ارشد جنبش حزب الله لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بیروت ۱۰ مردادماه به شهادت رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *