0

بانوان عامل تکثیر موفقیت‌ها در جامعه هستند

بانوان عامل تکثیر موفقیت‌ها در جامعه هستند
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در نشست هم اندیشی بانوان تأثیرگذار هرمزگان نقش زنان را در تاریخ اسلام و کشورمان سرنوشت‌ساز دانست و اظهار کرد: شبکه سازی اصلی مهم تکثیر کارهای خوب در جغرافیای استان است و بانوان عامل تکثیر موفقیت‌ها در جامعه هستند.
وی با اشاره به اینکه زنان جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند افزود: زن در نقش‌های مختلف و مهم مادر، خواهر، همسر و دختر، هویت انسانی را در جامعه ایجاد می‌کند.
دوستی با اشاره به زنان ورزشکار و افتخارآفرین در المپیک پاریس افزود: همواره زنان در کنار مردان زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران برای افتخارآفرینی در عرصه‌های بین المللی تلاش می‌کنند و سبب توسعه و پیشرفت کشور شده‌اند.
وی با اشاره به جایگاه ویژه زنان در استان هرمزگان تصریح کرد: باور داریم مادران با سواد تربیت نسل مؤثر و مفید را برای کشور برعهده دارند امروز هم بانوانی که در این جلسه حضور دارند به درستی درد و دغدغه مردم را فهمیده‌اند و در حوزه‌های مهم و خاص تأثیرات بیشمار داشته‌اند که قابل تقدیر است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *