0

پاکسازی روددره فرحزاد/ فعالیت ۱۰ مرکز یاورشهر در تهران

پاکسازی روددره فرحزاد/ فعالیت ۱۰ مرکز یاورشهر در تهران
بازدید 22

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اظهارداشت: رود دره فرحزاد جای معتادان نیست و خانواده‌ها می‌توانند از محیط زیبای این منطقه استفاده کنند. رود دره فرحزاد با محیطی کاملاً زیبا و خانوادگی تا مهر افتتاح خواهد شد و البته موضوع نگهداشت، کنترل محیط و عدم حضور معتادان با همکاری پلیس و شهرداری به صورت دائمی انجام می‌شود.
سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه تهران دارای ۱۰ مرکز یاور شهر ویژه نگهداری معتادان متجاهر گفت: این مراکز علاوه بر بهبود یافتن معتادان در زمینه مهارت افزایی و توانمندسازی این افراد اقداماتی انجام داده و معتادان پس از بهبود می‌توانند وارد مهارت و کسب و کار شوند.
وی تاکید کرد: ۳ مرکز یاور شهر ویژه زنان و ۷ مرکز نیز ویژه مردان است و تلاش داریم تعداد و ظرفیت این مراکز را در تهران افزایش دهیم.
نقیب درباره آخرین وضعیت کودکان کار هم گفت: هم اکنون ۷۰۰۰ کودک کار در مراکز پویاشهر حضور دارند که حدود ۱۰ درصد این افراد اتباع مجاز افغانستانی هستند.
سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: این کودکان چون دانش‌آموزان در این مراکز آموزش می‌بینند و ما اصلاً در این مراکز موضوع آموزش است نه نگهداری که به نوعی کودکان کار در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *