0

راه شهیدان رسم آزادگان عالم است

راه شهیدان رسم آزادگان عالم است
بازدید 25

محمدعلی باقری در حاشیه بازدید از نمایشگاه اسوه در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تشکر و قدر دانی از تلاش و زحمات همه پایگاه‌ها، بسیجیان و دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه، افزود: با توجه به نزدیکی اربعین اباعبدالله الحسین (ع)، راه و رسم شهیدان همان ادامه راه و رسم سالار شهیدان و آزادگان عالم است.
وی افزود: ما باید راه و شیوه شهدا را اسوه و الگو خودمان در تمام عرصه‌ها و کارها قرار داده و بر اساس منویات امامین انقلاب، شهیدان و یادگاران دفاع مقدس و خانواده‌هایشان را فراموش نکنیم زیرا آنها چشم و چراغ ملت هستند.
مشاور عالی شورای هیئات مذهبی کشور تاکید کرد، انشاالله هیأت‌های مذهبی با همکاری بسیجیان و پایگاه‌های بسیج، در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی همیشه در وسط میدان هستند و پرچمدار در عرصه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی به شمار می‌روند که مدیریت فرهنگی جامعه را هدایت و راهنمایی می‌کنند.
باقری بر استفاده حاکمیت و دولت مردان از این نیروهای ارزشی و متعهد تاکید کرد و یادآور شد: امسال باتوجه به شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری باید در مدیریت کشور از نیروهای مردمی و مشارکت آنها بهره برد و از این حرکت عظیم و مومنانه مردمی غافل نشوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *