0

اجرای برنامه‌های نو توسط دولت راهکار برون رفت از مشکلات است

اجرای برنامه‌های نو توسط دولت راهکار برون رفت از مشکلات است
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به آغاز فعالیت دولت چهاردهم اظهار کرد: کابینه رئیس جمهور باید کابینه موفقی باشد و تک تک افراد کابینه باید با اجرای برنامه و طرحی نو برای برون رفت مشکلات همت گمارند.
وی افزود: رئیس جمهور باید با افراد انتخاب توانمند در پست‌های کلان کشوری گشایشی در زندگی مردم ایجاد کند و برای توسعه کشور تلاش کند.
وی خاطر نشان کرد: از مسؤولان انتظار می‌رود صدای مردم را بشنوند و مطالبات آنها را پیگیری و عملیاتی کنند.
امام جمعه موقت سنندج تاکید کرد: لازم است ارائه راهکارهای لازم برای توسعه و آبادانی و رفع مشکلات جامعه اولویت کابینه دولت قرار گیرد.
‌جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه محکوم است
ماموستا خالدی همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و بیان داشت: امروز جهانیان از جنایات و کشتارهایی که بر زنان، مردان و کودکان بی‌گناه غزه می‌گذرد مطلع هستند و قبله اول مسلمانان در سرزمین اشغالی توسط رژیم صهیونیست به خاک و خون کشیده شده است بنابراین باید همگی از پروردگار بخواهیم که این مردم مظلوم را بر رژیم غاصب پیروز گرداند.
وی با بیان اینکه حق همواره در برابر باطل ایستاده است، افزود: خداوند در آیات قرآن کریم این مهم را وعده داده و قطعاً نصرت پ پیروزی مسلمانان در برابر ظالمان به وقوع می‌پیوندد.
امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: سکوت در برابر ظلمی که اسرائیل به مردم بی‌گناه فلسطین روا می‌دارد جایز نیست و همه مسلمانان و آزادیخواهان این اتفاقات را محکوم می‌کنند.
ماموستا خالدی ایمان و تقوا را نیز دو مؤلفه اثرگذار برای دوری از گناه و نزدیکی به پروردگار دانست و اضافه کرد: بهترین توشه برای قیامت تقواست و انسان باید د هرشرایطی خود را از گناه برحذر بدارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *