0

نگارگذر بهشت میزبان نمایشگاه نقاشی «رنگ آرنگ» می‌شود

نگارگذر بهشت میزبان نمایشگاه نقاشی «رنگ آرنگ» می‌شود
بازدید 20

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای عترت، نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان رنگ- آرنگ با هدف گرامیداشت روز جهانی کودک و تشویق کودکان به فراگیری هنر نقاشی دوشنبه ۲۹ مرداد با حضور جمعی از کودکان و خانواده‌های آنان و هنردوستان تهرانی در نگارگذر خانه فرهنگ بهشت افتتاح می‌شود.
بیش از ۶۰ اثر نقاشی منتخب در موضوعات و ابعاد مختلف از جمله ۵۰ در ۳۵ سانتی‌متر، یک در یک متر و… از حدود ۱۴ هنرجوی کودک نقاشی در این نگارگذر متعلق به مدیریت فرهنگی هنری منطقه دوازده در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.
آثاری از ایلیا محمدی، مها زاغری، راستین هژیر، امین عباس یعقوبی، سپهر کریمایی، آیناز ختم مردانی، صبا تحقیقی، نگین تقی زاده، مانلی مهدوی، سارا حقی، آوینا مهوار حسینی، دیانا سادات آل یاسین و ماهور قدیم خانی برگزیده برتر مسابقات نقاشی ژاپن در این نگارخانه به چشم می‌خورد.
نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان «رنگ- آرنگ» محصول تلاش هنرآموزان پروانه محمدی جوینده است.
کارگاه آموزشی تا پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳، از ساعت ۹ تا ۱۹ در نگارگذر خانه فرهنگ بهشت واقع در تهران خیابان بهشت ضلع جنوبی پارک شهر پذیرای اهل هنر به ویژه کودکان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *