0

ملت ایران در مبارزه با قدرت‌های استکباری همیشه سربلند بوده است

ملت ایران در مبارزه با قدرت‌های استکباری همیشه سربلند بوده است
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان صبح امروز جمعه در جلسه تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: آنچه درباره این استان و مردم شریف و پر افتخار باید گفته می‌شد مقام معظم رهبری در حکم اشاره کردند و حقیقتاً استان پر افتخار، سرفراز و ریشه‌داری است.

وی بیان داشت: در مرکز کشور چهارمحال و بختیاری یک خورشید تابان برای مجموعه ملت و کشور است؛ اسباب سربلندی فراهم کرده است.

معاونت ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: یک سلسله جلیله‌ای از اهل علم در چهارمحال و بختیاری بودند، افتخارات بزرگ علمی دارند و در دوران دفاع مقدس حقیقتاً این استان خوش درخشید و شهدای بزرگی را تقدیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: شیرعلی مردان، سردار اسعد بختیاری و بی‌بی مریم افتخارات بزرگ استان چهارمحال و بختیاری هستند که همگان به یاد دارند؛ شعرای بزرگ همچون عمان و دهقان سامانی افتخارات بزرگ ادبیات و این استان هستند.

محمدیان بیان داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام حدود ۲۰ سال در چهارمحال و بختیاری خدمت کرد و نیت خالصی که داشت در نامه عمل وی ثبت می‌شود.

وی ضمن عرض تبریک به مردم چهارمحال و بختیاری برای انتصاب شایسته حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی اذعان داشت: هر کس انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی را شنید گفت خیلی شایسته است؛ در اخلاق، پاکی، صفا، صمیمیت و قداست در استان سر آمد هستند؛ مردمی، ساده زیست و صمیمی، با مردم و… هستند، امیدوارم همین مسیر ادامه پیدا کند.

معاونت ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری افزود: سرمایه معنوی، اجتماعی و سیاسی چهارمحال و بختیاری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی افزایش پیدا کند.

وی اظهار کرد: رمز اصلی موفقیت رسول خدا محبت و علاقه به مردم بود، رسول خدا برای هدایت مردم دل می‌سوزاند و این راز موفقیت در همه امور است که برای مردم خدمت‌گذاری صادق باشیم و از صمیم دل بدون هیچ منتی خدمت کنیم.

محمدیان گفت: اگر بخواهیم یک مدال افتخار بر سینه ملت نصب کنیم که از همه مدال‌ها درخشنده‌تر باشد الگوگیری از رسول خدا (ص) در بحث ایستادگی و مقاومت است؛ ۴۵ سال این ملت در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و خم به ابرو نیاورده است.

وی بیان داشت: ملت ایران با بزرگترین قدرت‌های استکباری در این ۴۵ سال پنجه در پنجه انداخته و همیشه سربلند بوده است.

معاونت ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه مردم غزه مظلوم مقتدر هستند، مطرح کرد: اسرائیل که آمریکا، انگلیس، فرانسه و… از او حمایت می‌کنند با یک ملت مظلوم در محاصره به هیچیک از اهدافش نرسیده است؛ این همان وعده الهی است.

وی درباره اقدام بزدلانه رژیم کودک‌کش اسرائیل در لبنان اظهار کرد: تعدادی پیجر را منفجر کردند و کودک، زن و… زخمی و شهید شدند؛ این جنگ نیست، در این کار دلاوری و شجاعت نیست قطعاً جریان حزب‌الله و مردم لبنان در میدان‌های اصلی ضربه بزرگ را چنان وارد می‌کنند تا تمام ستون فقرات اسرائیل بلرزد.

محمدیان گفت: مردم دنیا به مردم ایران به دیده احترام نگاه می‌کنند و ایستادگی مردم ایران را می‌ستایند؛ مردم ما بسیار زحمت کشیدند هر چقدر برای مردم کار کنیم باز شرمنده مردم هستیم، هیچ منتی بر این مردم نداریم مردم ما با همه وجود ایستادند و این پرچم ۴۵ سال با شکوه‌تر اهتزاز دارد و در بالاترین مرتبه نفوذ قرار دارد.

وی گفت: جریان مقاومت امروز یک جریان ریشه‌دار است و حرف‌های بزرگی برای گفتن دارد؛ بیداری عمیق مردم در سایه مقاومت اتفاق می‌افتد.

معاونت ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی بر جوانان تاکید کردند، گفت: این جوانان در معرض شدیدترین هجمه‌های فضای مجازی هستند، هیچ گاه بعد از انقلاب این چنین هجوم بر ارزش‌ها و واقعیت‌ها نداشتیم، باید با جوانان ارتباط برقرار کرد و سراغ جوانان رفت، منتظر نباشید آنها سراغ ما بیایند.

وی افزود: جوانان آینده این کشور هستند این جز رسالت همه به خصوص روحانیت است که به سراغ جوانان برویم، به جوانان فرصت و بها دهیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *