0

عسگری و گلشاد نژاد بر سکوی سوم آسیا ایستادند

عسگری و گلشاد نژاد بر سکوی سوم آسیا ایستادند
بازدید 6

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم مردان با غلبه بر چنگ تنگ یو از چین تایپه یک مدال برنز دیگر برای تیم ایران در روز پایانی رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا بدست آورد.

عسگری پیش از رسیدن به دیدار رده بندی ۹ بر یک عیسایا از سنگاپور را از پیش رو برداشت. سپس ۶ بر یک مقابل الجناعی از کویت به برتری رسید و در مبارزه سوم ۷ بر یک نتیجه را به آژیکانو از قراقستان واگذار کرد و از راهیابی به فینال بازماند و به دیدار رده بندی رفت.

همچنین آتوسا گلشادنژاد کاراته کا وزن ۶۱- کیلوگرم تیم بانوان در دیدار رده بندی موفق شد زکیه عدنان دارنده برنز آسیا از مالزی را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و برنز گرفت.

گلشادنژاد پیش از رسیدن به دیدار رده بندی پس از قرعه استراحت، ابتدا حریف عربستان را ۸ بر صفر شکست داد. سپس مقابل ساره العامری دارنده نشان نقره آسیا ۲۰۲۳ از امارات ۵ بر صفر پیروز شد تا در نیمه نهایی به مصاف گانگ لی از چین برود. او در ثانیه‌های پایانی رقابت مقابل قهرمان جهان و دارنده برنز المپیک ۴ بر یک پیش بود که با اخطار داور هانسکو شد و از راهیابی به فینال بازماند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *